حیدر سلیمانی معتقد است مرتضی منصوریان قضاوت خوبی را در دیدار سایپا و استقلال داشت. به گزارش خبرنما به نقل از تابناک ورزشی، حیدر سلیمانی، کارشناس داوری درباره داوری منصوریان در دیدار سایپا و استقلال گفت: داور قضاوت بدون ایرادی در این بازی داشت و با وجود صحنه‌های مشکوک فراوان، او تصمیم‌های درستی گرفت و […]

حیدر سلیمانی معتقد است مرتضی منصوریان قضاوت خوبی را در دیدار سایپا و استقلال داشت.

به گزارش خبرنما به نقل از تابناک ورزشی، حیدر سلیمانی، کارشناس داوری درباره داوری منصوریان در دیدار سایپا و استقلال گفت: داور قضاوت بدون ایرادی در این بازی داشت و با وجود صحنه‌های مشکوک فراوان، او تصمیم‌های درستی گرفت و قضاوت خوبی داشت.

او ادامه داد: در دقیقه ۷ استقلالی‌ها معتقد بودند که روی خاقانی خطا شده اما این بازیکن پایش را به مدافع حریف گیر داد و خطا نبود. در دقیقه ۱۰، برخوردی اتفاق نیفتاد و داور حتی می‌توانست برای شبیه‌سازی به قایدی کارت زرد دهد. در دقیقه ۲۰، خطای هندی به سود استقلال رخ نداد و برخورد توپ به دست بازیکن سایپا طبیعی بود. در دقیقه ۵۶، داور به درستی خطا را بیرون محوطه جریمه اعلام کرد و نیازی هم به اخراج نبود زیرا موقعیت استقرار مدافعان به‌گونه‌ای بود که موقعیت ۱۰۰ درصد گل نبود. در دقیقه ۷۵ اعلام پنالتی برای استقلال کاملا درست بود زیرا مدافع حریف پای قایدی را قیچی کرد.

 

تورج حق‌وردی، کارشناس دیگر داوری هم درباره قضاوت امیر عرب براقی در دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک گفت: انتخاب عرب براقی برای این دیدار مهم در این مقطع از فصل، انتخاب بسیار خوبی بود. او جایگیری‌ها و تصمیم‌های درستی گرفت و جریمه‌هایش هم درست بود. در کل او قصاوت خوبی داشت و صحنه بحث برانگیزی هم در بازی ایجاد نشد که بخواهد او را به چالش بکشد.

او در ادامه گفت: در دقیقه ۹۴، بازیکن آلومینیوم کمر کنعانی‌زاده‌گان را لگد کرد که داور باید به او کارت قرمز نشان می‌داد اما داور مماشات کرد و با کارت زرد او را جریمه کرد.