جاسم محمدی فارسانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه حدود ۵۰ هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند، اظهار کرد: از این تعداد حق بیمه ۸۷۴۵ نفر که بالای ۴۵ سال سن دارند توسط کمیته امداد پرداخت می‌شود. وی ادامه داد: همچنین زنان سرپرست خانوار از خدمات حق مسکن شامل ساخت […]

جاسم محمدی فارسانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه حدود ۵۰ هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند، اظهار کرد: از این تعداد حق بیمه ۸۷۴۵ نفر که بالای ۴۵ سال سن دارند توسط کمیته امداد پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین زنان سرپرست خانوار از خدمات حق مسکن شامل ساخت و کمک اجاره‌بها در شهر و روستا استفاده می‌کنند.

محمدی با اشاره به اجرای طرح مسکن روستایی، عنوان کرد: به خانوارهایی که جمعیت آن‌ها از دو نفر بیشتر بوده و دیگر شرایط استفاده از طرح مسکن را دارند، مسکن مهر تعلق می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد لرستان با بیان اینکه جمعیت خانوارهایی که زنان سرپرست آن‌ها هستند ۶۸ هزار و ۷۴۹ نفر است، تصریح کرد: از این جمعیت ۳۷ هزار و ۱۷۷ خانوار مربوط به زنانی است که سرپرست آن‌ها فوت شده است.

وی ادامه داد: سرپرست چهار هزار و ۶۸۳ خانوار زنان مطلقه، ۹۱۶ خانوار همسران زندانی و شش هزار و ۹۴۰ خانوار موارد دیگر مانند متارکه، سکونت در روستا و مناطق محروم، زنان هستند.

محمدی تأکید کرد: جهت حمایت از این زنان فعالیت‌های زیادی انجام شده است.

انتهای پیام