سردار حاجی محمد مهدیان نسب در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مأموران پلیس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز آگاهی استان در اجرای ایست و بازرسی محور جنوبی ورودی خرم‌آباد به یک دستگاه خودرو کامیون بنز مشکوک و آن را متوقف کردند. وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو ۲۱۰ دستگاه لوازم‌خانگی از نوع جاروبرقی […]

سردار حاجی محمد مهدیان نسب در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مأموران پلیس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز آگاهی استان در اجرای ایست و بازرسی محور جنوبی ورودی خرم‌آباد به یک دستگاه خودرو کامیون بنز مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو ۲۱۰ دستگاه لوازم‌خانگی از نوع جاروبرقی قاچاق کشف و یک نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان این‌که محموله قاچاق کشف شده از استان‌های جنوبی به مقصد پایتخت بارگیری شده بود تصریح کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کردند و متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

مهدیان نسب ضمن هشدار به قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت کشور اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی از سوی افراد سودجو مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام