علی کاظمی در اظهار کرد وگو با ایسنا با بیان اینکه ما نباید خیلی از مسائل را به طور جناحی مورد ارزیابی قرار دهیم، اظهار کرد: تصویب CFT در شرایطی رخ داد که آمریکا از برجام خارج شده بود و فشارهایی به کشور ما وارد می گردید. این عضو فراکسیون اقتصاد مقاومتی اضافه کرد: نباید […]

علی کاظمی در اظهار کرد وگو با ایسنا با بیان اینکه ما نباید خیلی از مسائل را به طور جناحی مورد ارزیابی قرار دهیم، اظهار کرد: تصویب CFT در شرایطی رخ داد که آمریکا از برجام خارج شده بود و فشارهایی به کشور ما وارد می گردید.

این عضو فراکسیون اقتصاد مقاومتی اضافه کرد: نباید انتظار دارا باشیم همه مسائل کشور با تصویب CFT و ملحق شدن به FATF حل گردد. ما مقابل آمریکا ایستاده ایم و مقاومت می کنیم اما در این شرایط احتیاج داریم کشورهای دیگر هم با ما معیت کنند و آنان ملحق شدن به این کنوانسیون را یک لزوم در این زمینه می دانند.

نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس دنبال کرد: تصویب این لایحه برای ادامه فعالیت بازرگانان ایرانی در روسیه، چین و سایر کشورها و علاوه بر این حل مشکل دانشجوهای ایرانی خارج از کشور بسیار با اهمیت و ضروری بود.

کاظمی با اشاره به بعضی مخالفت ها با این لایحه تصریح نمود: مطمئنا در جایی که ضرری به منفعت های ملی وارد گردد ما کوتاه نمی آییم اما باید توجه دارا باشیم که تصویب این لایحه منافعی در سطح کلان برای ما ایجاد می کند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه ملحق شدن ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم باعث ریزش و کاهش نرخ ارز خواهد گردید، تصریح نمود: البته این یک اثر روانی هست و نباید تحولات نرخ ارز را به این مسائل مربوط دانست و آن را به منفعت های و مصالح ملی گره زد.

انتهای پیام