به گزارش خبرنما به نقل از ایسنا، دیروز علی مویدی – رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز – اعلام نمود که برنامه ای شروع شده که توانسته با موفقیت تابلوی برندهای قاچاق در سطح استان تهران را تا ۸۰ درصد بدون هیچگونه اعتراضی تألیف کند. به گفته وی ما امروز در داخل کشور […]

به گزارش خبرنما به نقل از ایسنا، دیروز علی مویدی – رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز – اعلام نمود که برنامه ای شروع شده که توانسته با موفقیت تابلوی برندهای قاچاق در سطح استان تهران را تا ۸۰ درصد بدون هیچگونه اعتراضی تألیف کند. به گفته وی ما امروز در داخل کشور پوشاکی داریم که به لحاظ کیفیت حتی در ترکیه هم همانند آن پیدا نمی توان. بنابراین نباید قانون را زمین بگذاریم. نباید به سبب اینکه چهار نفر پشت برندهای قاچاق ایستاده اند این قانون اجرا نشود.

وی اضافه کرد: در مرزها کارهای لازم برای مبارزه با قاچاق کالا در حال انجام هست و در کمال خوشبختی امروز در پایتخت نیز ۸۰ درصد مبارزه با برندهای قاچاق و تألیف تابلوهای آنان بدون هیچگونه مقاومتی انجام شده و حتی گاها خود فروشنده ها نسبت به تألیف کالای قاچاق خود اقدام کرده اند. تا به امروز در اجرای قانون عدول کرده ایم و مقصر هستیم. بنابراین باید برای اجرای قانون کارهای لازم را انجام دهیم.

در همین ارتباط مجتبی درودیان – رییس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان – به ایسنا اظهار کرد: یکی از اغراض و برنامه های ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برخورد با قاچاق پوشاک و تألیف این برندهای بیگانه قاچاق در کشور هست که علی رغم برخورد با عده ای از آنان، بعضی در حال کارشکنی در این زمینه می باشند و گویا قصد ندارند برخورد قانونی لازم با آنان صورت گیرد که باید سؤال کرد اینها چه کسانی می باشند؟

وی اضافه کرد: بعضی از برندهای غیرمجاز بیگانه پشتیبانی می کنند و به شکلی دقیق با این کار به تولید داخلی عارضه می رسانند. واقعا جای تاسف و ناراحتی هست که به چه سبب بعضی قصد دارند پوشاک قاچاق رها گردد اما دولت و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید با آنان برخورد نمایند.

درودیان تاکید کرد: هیچ مشکلی برای تولید و تامین پوشاک مورد احتیاج مردم نداریم و همه باید بدانیم که اگر با این برندهای قاچاق و غیرقانونی برخورد لازم صورت گیرد و آنان را تألیف کنند، توان داریم احتیاج همه مردم ایران را تامین کنیم.

انتهای پیام