آفتاب نیوز : همزمان چند شبکه تلویزیونی پخش یکی از آخرین تبلیغ های انتخاباتی که از سوی ستاد دونالد ترامپ، ریاست جمهوری آمریکا تهیه گردیده بود را به سبب “نادرستی محتوای” آفتاب نیوز : همزمان چند شبکه تلویزیونی پخش یکی از آخرین تبلیغ های انتخاباتی که از سوی ستاد دونالد ترامپ، ریاست جمهوری آمریکا تهیه […]

آفتاب نیوز : همزمان چند شبکه تلویزیونی پخش یکی از آخرین تبلیغ های انتخاباتی که از سوی ستاد دونالد ترامپ، ریاست جمهوری آمریکا تهیه گردیده بود را به سبب “نادرستی محتوای” آفتاب نیوز : همزمان چند شبکه تلویزیونی پخش یکی از آخرین تبلیغ های انتخاباتی که از سوی ستاد دونالد ترامپ، ریاست جمهوری آمریکا تهیه گردیده بود را به سبب “نادرستی محتوای” آن متوقف نمودند.
در این تبلیغ ترامپ دموکرات ها را متهم می کند که با ساده گیری در سیاست های مهاجرتی باعث افزایش گناه و جنایت شده اند.
در این تبلیغ یک مرد لاتین تبار نشان داده می شود که به اتهام قتل افسران پلیس دستگیر شده و دموکرات ها متهم می گردند که او در زمان ریاست آنان بر کاخ سفید اذن ورود به آمریکا را گرفته هست.
طبق گزارش بی بی سی، در دو هفته گذشته ترامپ با معروف کردن مسئله کوچ کوشش کرده طرفداران خود در حزب جمهوری خواه را برای رفتن به پای صندوق های رای تشویق نماید.
اما روز شنبه گذشته، شبکه سی ان ان که از رسانه های منتقد ترامپ محسوب می گردد با دعوت از تهیه کننده این تبلیغ تلویزیونی به وی اعلام نمود به دلیل محتوای خلاف واقع مطرح گردیده در این تبلیغ، پخش آن را متوقف خواهد کرد.
پس از ان هم چند شبکه دیگر تلویزیونی من جمله فاکس نیوز که از حامی های سرسخت ترامپ هست از تصمیمی همانند اطلاع داد و جلوی پخش این تبلیغ را گرفته هست.
آن طور که این رسانه ها می گویند، مردی که در این تبلیغ به عنوان “پلیس کش” آن طور که این رسانه ها می گویند، مردی که در این تبلیغ به عنوان “پلیس کش” معرفی شده دو بار وارد خاک آمریکا شده که یک بار در دوران ریاست جمهوری بیل کلینتون (دموکرات) بوده و بار دوم در دوران ریاست جورج دبلیو بوش (جمهوری خواه) بر کاخ سفید. بنابر این متهم نمودن دموکرات ها “نادرست” هست و همچنین این شخص به صورت غیرقانونی وارد خاک آمریکا شده هست؛ سوژه ای که نمی شود آن را به “سیاست های باز” بنابر این متهم نمودن دموکرات ها “نادرست” هست و همچنین این شخص به صورت غیرقانونی وارد خاک آمریکا شده هست؛ سوژه ای که نمی شود آن را به “سیاست های باز” مهاجرتی دموکرات ها منسوب کرد.
فیسبوک و ان بی سی هم به صورت رسمی اعلام نمودند که پخش تبلیغی که ستاد انتخاباتی ترامپ هزینه های آن را تقبل کرده متوقف می کنند.
این تبلیغ که اولین بار هفته گذشته بیرون آمد در توییتر هم از سوی ترامپ منتشر گردیده بود. برای همین هم وقتی امروز خبرنگاران از او در مورد “نژادپرستانه” بودن و توقف پخش از ریاست جمهوری آمریکا سؤال کردند، اظهار کرد: ” برای همین هم وقتی امروز خبرنگاران از او در مورد “نژادپرستانه” بودن و توقف پخش از ریاست جمهوری آمریکا سؤال کردند، اظهار کرد: “خیلی چیزهای دیگر هم می باشند که برخورنده اند. خیلی از سؤال های شما (خبرنگاران) هم زیادی وقت ها برخورنده است”.
در جنجال برانگیز دیگر، روبات های تلفنی “نژادپرست” خیلی از سؤال های شما (خبرنگاران) هم زیادی وقت ها برخورنده است”.
در جنجال برانگیز دیگر، روبات های تلفنی “نژادپرست” به ارتباط های خود بر علیه دو نامزد آفریقایی تبار در فلوریدا و جورجیا ادامه می دهند.
این روبات-تلفن ها که ابتدا اندرو گیلم ، شهردار سیاه پوست تالاهاسی، مرکز ایالت فلوریدا و نامزد فرمانداری در این ایالت را هدف گرفته بودند، در دو سه روز موخر به سراغ استیسی ابرامز، نامزد زن سیاه پوست در انتخابات فرمانداری جورجیا رفتند و طی ارتباط های مکرر برضد او تبلیغ کردند.
انتخابات کنگره آمریکا به صورت رسمی از امروز سه شنبه شروع می شود و مثل دیگر انتخابات های میان دوره ای نمادی از میزان رضایت مردم آمریکا از ریاست جمهوری فعلی و دولت او تلقی خواهد گردید.
بویژه به دلیل لحن منحصر به فرد دونالد ترامپ در دو سال گذشته زیادی انتخابات امروز را رفراندومی برای نشان دادن میزان رضایت مردم آمریکا از او می دانند.
ترامپ هم در دو هفته گذشته با شدت بخشیدن به سفرهای ایالتی خود تلاشش برای داغ کردن فضای انتخاباتی را دو چندان کرده به به صورتی که امروز، سه شنبه، در ساعات انتهایی تبلیغات انتخاباتی، او به سه ایالت متفاوت عزیمت کرده تا از نامزدهای جمهوری خواه در این منطقه های پشتیبانی نماید.
مرجع: ایسنا