به گزارش خبرنما به نقل از ایسنا منطقه لرستان، الله یار ملکشاهی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار کرد: هم حالا وضع استان مناسب بوده و باید به طور نسبی، شرایط را مورد توجه قرار داد. وی وضع کشور را به لحاظ ارتباطات بیگانه و بین الملل مطلوب عنوان نمود و اضافه […]

به گزارش خبرنما به نقل از ایسنا منطقه لرستان، الله یار ملکشاهی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار کرد: هم حالا وضع استان مناسب بوده و باید به طور نسبی، شرایط را مورد توجه قرار داد.

وی وضع کشور را به لحاظ ارتباطات بیگانه و بین الملل مطلوب عنوان نمود و اضافه کرد: هم حالا توانسته ایم در سازمان ملل موفقیت هایی به دست آوردیم و در نقشه ای که آمریکا برای ما کشیده بود، سرافراز بیرون رسیدیم.

ملکشاهی افزود: طی چند ماه موخر کشور با سبب و منطق در دادگاه بین المللی لاهه بهمراه مستنداتی حضور یافت و دولت آمریکا به علت بازگرداندن تحریم ها محکوم گردید.

عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان این که رای دادگاه برای بی ارزش کردن آمریکا کافی بود، دنبال کرد: هم حالا وضع بودجه کشور به لحاظ ارزی و ریالی خوب تر از سال های گذشته هست.

وی به راهپیمایی اربعین سال کنونی نیز اشاره نمود و اظهار کرد: در کمال خوشبختی علاوه بر استقبال فراوان از آن، موجب وفاق و همدلی بین دو کشور عراق و ایران و ثبت آن به عنوان یک سمینار بین المللی گردید.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس، نحوه تخصیص آب استان را یک نا عدالتی قرائت کرد و اظهار کرد: به عنوان نماینده مردم درباره این مبحث خود را تبرئه نمی کنم اما تلاش های ما موثر نبوده هست.

ملکشاهی میزان تخصیص آب استان لرستان را نصف معدل کشوری بررسی کرد و اضافه کرد: حداقل، رسیدن به میانگین کشور باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تخصیص آب ما را کاهش داده اند، اظهار کرد: همه موظف هستیم تمام کوشش خود را در این ارتباط به کار بندیم و پیگیری های لازم را دارا باشیم.

انتهای پیام