به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، دفتر ریاست جمهوری فرانسه با انتشار اطلاعیه ای اعلام نمود : امانوئل ماکرون، ریاست جمهوری فرانسه در اظهار کرد وگوی تلفنی با سلمان بن عبدالعزیز، شاه عربستان ناراحتی عمیق خود را از کشتن خاشقجی ابراز داشته و خواستار روشن شدن تمامی ابعاد این اتفاق گردید. […]

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، دفتر ریاست جمهوری فرانسه با انتشار اطلاعیه ای اعلام نمود : امانوئل ماکرون، ریاست جمهوری فرانسه در اظهار کرد وگوی تلفنی با سلمان بن عبدالعزیز، شاه عربستان ناراحتی عمیق خود را از کشتن خاشقجی ابراز داشته و خواستار روشن شدن تمامی ابعاد این اتفاق گردید.

ریاست جمهوری فرانسه در این ارتباط تلفنی تاکید کرد: پاریس هرگز در اعمال تحریم های بین المللی بر علیه عوامل کشتن خاشقجی با سازگاری با شرکای بین المللی اش تردید نخواهد کرد.

ریاست جمهوری فرانسه قبل تر از توضیح در مورد اینکه آیا پاریس به دنبال بحران کشتن خاشقجی تعلیق فروش جنگ افزار هایش به عربستان را ارزیابی خواهد کرد یا نه، اجتناب کرد، اما ژان ایو لودریان، وزیر امور خارجه فرانسه با تاکید بر محکومیت شدید کشتن این روزنامه نگار عربستانی، اظهار کرد : هنوز پرسش ها زیادی در این پرونده وجود دارند و باید تحقیقی کافی در مورد آن صورت پذیرد.

انتهای پیام