وحید شمسایی در اظهار کرد وگو با ایسنا، در مورد دوری اش از فوتسال و وضع لیگ برتر گفته بود: اصلا لیگ را دنبال نمی کنم و نمی دانم چه روزهایی بازی هست. منحصرا بازی بین تیم های شهر قم و سونگون را اینترنتی نگاه کردم و نتیجه های سایر بازی ها را هم دنبال […]

وحید شمسایی در اظهار کرد وگو با ایسنا، در مورد دوری اش از فوتسال و وضع لیگ برتر گفته بود: اصلا لیگ را دنبال نمی کنم و نمی دانم چه روزهایی بازی هست. منحصرا بازی بین تیم های شهر قم و سونگون را اینترنتی نگاه کردم و نتیجه های سایر بازی ها را هم دنبال نکردم. لیگ ما شبیه یک دورهمی و سرگرمی شده هست.

او اضافه کرد: به ریاست علی کفاشیان در کمیته فوتسال قاره آسیا می بالیم اما اعتقاد دارم چون او ریاست فدراسیون فوتبال و معاون تربیت بدنی بوده، فوتسال برایش کوچک هست و به همین دلیل کار را به دیگران می سپرد. دیگران هم به فکر خودشان می باشند تا مجموعه فوتسال. خودشان را پدر، مادر، دایی و عموی فوتسال قلمداد کرده و دایه مهربان تر از مادر می گردند اما در حقیقت زیادتر عشق عزیمت می باشند تا عشق فوتسال. ما شاهد مهاجرت بازیکن ها از ایران هستیم و ملی پوشان ناچارند به لیگ هایی نظیر چین و اندونزی بروند تا پول دریافت کنند. یکسری از بازیکنان هم راهی لیگ آذربایجان می گردند. در فوتسال ما، از بین ۳۰۰ بازیکن و مربی، شاید ۱۰ نفر باشند که پول متعارفی می گیرند و این پرخطر هست.  ما شاهد افزایش همه روزه نرخ دلار هستیم اما نرخ فوتسال روزانه کمتر می گردد.

ملی پوش پیشین فوتسال ایران علاوه بر این با اشاره به یکی از مسئولین کمیته فوتسال افزود: کسی در مجموعه فوتسال هست که هیچ نقشی ندارد. بیان می کنند او اگر نباشد، دیدار دوستانه توان نداریم هماهنگ کنیم! مگر قرون وسطی هست؟ فوتسال ما سوم جهان شده و با یک چشمک، تیم های بزرگ دنیا با ما بازی تدارکاتی برگزار می نمایند. .. در لیگ ما نیستند و فوتسال جلو رفته هست اما این آقا چند سال بوده و هیچ نفعی هم نداشته هست. پتانسیل نیروی انسانی فوتسال ما آن قدر بالاست که با تکیه بر همین پتانسیل پیشرفت نموده هست. مگر در گذشته تیم های برزیل، اسپانیا و ایتالیا با ما دیدار دوستانه نکرده اند، پس اکنون به چه سبب این اتفاق نمی افتد؟ اکنون که ما سوم جهان هستیم باید تیم های بزرگ تری از بازی با ایران استقبال کنند.

امید دارم بازی زیبایی باشد و فوتسال را اندکی از این وضع خارج کند. تیم های دیگری نظیر حفاری و فرش رأیها هم به زنده ماندن فوتسال کمک کرده اند که جای تقدیر دارد.

ابزارها ما نیز روز به روز بدتر می گردد. کل تیم ها اظهار کردند توپ مسابقات خوب نیست اما همان آقایی که اظهار کردم کاره ای نیست می گوید خوب ترین توپ هست.

انتهای پیام