به گزارش خبرنما به نقل از سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام مجموعه نیک پرداخت،  نیک پرداخت با تمرکز روی نیازهای فریلنسرها، کوشش می نماید تا مشکلات آنان را حل نماید. فریلنسرها برای دریافت های ارزی خود توان دارند از نیک پرداخت استفاده، پول را به یکی از حساب های نیک پرداخت واریز و در کم […]

به گزارش خبرنما به نقل از سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام مجموعه نیک پرداخت، 

نیک پرداخت با تمرکز روی نیازهای فریلنسرها، کوشش می نماید تا مشکلات آنان را حل نماید. فریلنسرها برای دریافت های ارزی خود توان دارند از نیک پرداخت استفاده، پول را به یکی از حساب های نیک پرداخت واریز و در کم تر از چند ساعت آن را نقد کنند. علاوه بر این این اشخاص توان دارند با بازنمایی حساب پی پال

خدمات نیک پرداخت

نیک پرداخت یک پلتفرم آنلاین برای تراکنش های ارزی هست. خدمات این مجموعه، دربردارنده انواع پرداخت ها و دریافت های ارزی، بازنمایی حساب پی پال وریفای شده، عرضه مستر کارت و علاوه بر این نقد کردن درآمد ارزی در پایین ترین زمان امکان دارد.

حساب پی پال

پی پال یک حساب آنلاین برای انجام مبادلات ارزی هست. به همین سبب نیک پرداخت تصمیم گرفته هست تا با استفاده از تجربه خود، این مشکل را برطرف کند.

نیک پرداخت با بازنمایی حساب پی پال وریفای شده امکان انجام تراکنش های بین المللی بدون واسطه را برای شما فراهم می کند. علاوه بر این این مجموعه خدماتی دربردارنده شارژ حساب پی پال، نقد کردن پی پال و کمک به برطرف تنگنا حساب پی پال را عرضه می دهد.

صاحبان اکتساب وکار هم توان دارند با داشتن حساب پی پال برای وبسایت خود درگاه پرداخت پی پال ایجاد کنند.

مستر کارت مجازی و مستر کارت تراول پلاس

یکی دیگر از خدمات نیک پرداخت عرضه مستر کارت

مستر کارت تراول پلاس، یک کارت فیزیکی و به شکلی ناجی پرداخت های ارزی بین المللی شما هست.

کارت دیگر نیک پرداخت، مسترکارت مجازی هست. با استفاده از مستر کارت مجازی توان دارید از تمام ابزارها پرداخت بین المللی، بدون واسطه بهره مند باشید.

مزایای استفاده از نیک پرداخت

بیشتر از یک دهه تجربه نیک پرداخت منتج به شناخت کامل نیازهای مشتری و عرضه راه حل های کاربردی برای آنان شده هست. از مزیت های استفاده از نیک پرداخت انجام تراکنش ها با پایین ترین قیمت و فوری ترین زمان امکان دارد. در هر ساعت از شبانه روز با تیم حمایت نیک پرداخت ارتباط بگیرید تا از مشاوره تخصصی کارشناسان استفاده کنید.

مانعی برای انجام توصیه شما وجود ندارد، مطمئن باشید که متخصص ها نیک پرداخت به طور مستمر راهکاری متناسب با احتیاج شما عرضه می دهند.

انتهای پیام