وی اضافه کرد: ما برای آدم شدن، سرمایه گذاری می کنیم و برای ورود به یک شبکه که مهارت کافی تربیت مردم را داشته باشد و بتواند تا مردم را به سوی خدا بکشاند در حوزه های علمیه به سر می بریم و اگر نتوانیم به این هدف نزدیک شویم، موفق نخواهیم بود. مدیر حوزه […]

وی اضافه کرد: ما برای آدم شدن، سرمایه گذاری می کنیم و برای ورود به یک شبکه که مهارت کافی تربیت مردم را داشته باشد و بتواند تا مردم را به سوی خدا بکشاند در حوزه های علمیه به سر می بریم و اگر نتوانیم به این هدف نزدیک شویم، موفق نخواهیم بود.

مدیر حوزه های علمیه خواهران افزود: حوزه های علمیه به طلابی احتیاج دارد که به امام زمان(عج) خدمت کنند و ما اعتقاد داریم حوزه های علمیه به طلبه ای که تنها در پی مدرک هست و به وظیفه خود عمل نمی کند احتیاج ندارد.

مفسر معروف قرآن کریم گفت: حوزه های علمیه خواهران نسبت به حوزه های علمیه برادرهای که قریب به ۱۱ قرن فعالیت داشته هست، جوان هست و تنها ۲۲ سال هست که به طور رسمی فعالیت خود را شروع کرده، اما در کمال خوشبختی جایگاه خود را پیدا کرده هست و در حال حاضر قریب به ۵۰۰ مدرسه علمیه خواهران در سراسر کشور وجود دارد.

وی گفت: استفاده از حجم های بانوان در راستای های متفاوت من جمله تربیت دینی خانواده ها و جامعه من جمله برکات انقلاب اسلامی هست و ما باید شکرگزار این موهبت بزرگ باشیم.

وی با بیان اینکه هدایت جامعه از وظیفه ها کلیدی طلاب حوزه های علمیه خواهران هست اضافه کرد: در حال حاضر وقت آن دست یافته هست که نقش مخصوص حوزه های علمیه خواهران در جامعه را پیدا نماییم و این نقش ها را در جامعه عملی کنیم بنابراین مجموعه حوزه های علمیه خواهران و طلاب باید به این سمت حرکت کنند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران افزود: امروز دشمن برای اینکه ایران اسلامی و این پایگاه مقاومت اسلامی را مغلوب کند بر روی بانوان و جوانان معطوف شده هست چراکه اگر بانوان نگاه متعالی نداشته و آماده ایثار و جان فشانی نباشند، انقلاب اسلامی رو به افول و خاموشی خواهد رفت.

وی دنبال کرد: نقشی که امروز حوزه های علمیه خواهران دارد باید دیده و شناخته گردد و خلأهای موجود را باید با مشارکت یکدیگر رفع کنیم تا اسلام و انقلاب عارضه نبیند؛ انقلاب اسلامی مجال و حجم بسیار شگرف و بزرگی هست که حتی بعضی انبیاء نیز نتوانستند به آن دست پیدا نمایند بنابراین باید قدر این مجال و موهبت بزرگ را بدانیم.

استاد معروف حوزه های علمیه عنوان نمود: ما توانستیم آمریکا را منزوی کنیم و کاری کنیم که دنیا به ریاست جمهور آمریکا بخندد و حتی هم پیمانانش هم این کشور را تنها بگذارند چراکه منطق ما، منطق اسلامی و حاکم هست، منطق جمهوری اسلامی را دنیا پذیرفته هست و اعتقاد داریم که همه ما در ازای دنیا مسیولیت داریم و نا عدالتی و زورگویی را تحمل نمی کنیم.

وی گفته بود: دشمن از تحریم نظامی درس نگرفت چراکه در وقتی که کشور از نظر نظامی تحریم بود، توانست این تهدید را به مجال مبدل کند و انقلاب اسلامی از لحاظ نظامی بسیار نیرومند گردید و بدون تردید، تحریم های اقتصادی نیز به یک مجال بزرگ مبدل خواهد گردید و دشمنان دوباره شکست خواهند خورد.

انتهای پیام