به گزارش خبرنما به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این مراجع آگاه بیان می کنند، تمامی این بسته های مشکوک از طریق سامانه پستی آمریکا ارسال شده اند و مقامهای پلیس در آمریکا بیان می کنند به احتمال زیاد سرنخ هایی از مبداء ارسال بسته های انفجاری پیدا نموده اند که به […]

به گزارش خبرنما به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این مراجع آگاه بیان می کنند، تمامی این بسته های مشکوک از طریق سامانه پستی آمریکا ارسال شده اند و مقامهای پلیس در آمریکا بیان می کنند به احتمال زیاد سرنخ هایی از مبداء ارسال بسته های انفجاری پیدا نموده اند که به یک دفتر توزیع پستی در فلوریدا ختم شده هست.

جو بایدن، معاون باراک اوباما، ریاست جمهوری آمریکا و رابرت دونیرو، بازیگر هالیوودی نیز جدیدا بسته های مشکوک دریافت نمودند که هیچکدام منفجر نشد.

دونالد ترامپ، ریاست جمهوری آمریکا ارسال این بمب ها را محکوم نمود اما بعدا رسانه ها را به علت داشتن لحنی عصبانی و خشن مقصر دانست.

دموکرات های پیشروی آمریکایی بیان می کنند این بمب ها نتیجه پرخطر جو سیاسی دشمن ایجاد شده توسط ترامپ هست.

این بسته ها که علی الظاهر در بر دارنده ابزار ای شبیه بمب های لوله ای هست در چهار دیروز برای چندین نفر از مقامهای پیشین دولتی و چهره های معروف دموکرات ارسال شده هست.

روز پنجشنبه مقامهای پلیس و اف بی آی از ارایه اطلاعات زیادتر در مورد شخص یا افراد مظنون پشت ارسال این بسته ها سر باز زدند اما اظهار کردند ممکن است که بسته های بیشتری از این نوع ارسال شده که هنوز شناسایی نشده اند.

کسانی که تا عصر پنجشنبه قرار بود این بسته های را بگیرند عبارت هستند از:

باراک اوباما، ریاست جمهور پیشین – دموکرات

هیلاری کلینتون، وزیرخارجه پیشین و حریف انتخاباتی دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۶ – دموکرات

جو بایدن، معاون ریاست جمهوری در دوران باراک اوباما – دموکرات

جان برنان، ریاست پیشین سیا، منتقد جدی دونالد ترامپ

اریک هولدر، دادستان کل پیشین در دوران باراک اوباما

مکسین واترز، نماینده دموکرات کنگره از ایالت کالیفرنیا

رابرت دنیرو، هنرپیشه سینما و از منتقدان جدی دونالد ترامپ

هیچ کدام از این بسته ها منفجر نشده و هنوز مشخص نیست که آیا آنان واقعا قدرت انفجاری داشته اند.

روز پنجشنبه گزارش خبرنما به نقل از گردید که یکی از این بسته ها به آدرس رستورانی در نیویورک که رابرت دنیرو، هنرپیشه معروف سینما، صاحب آن هست ارسال و کشف شده هست.

رابرت دنیرو از منتقدان سرسخت ترامپ هست و وی را یک “مصیبت ملی”

انتهای پیام