به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این سخنان دونالد ترامپ، ریاست جمهوری آمریکا پس از ان مطرح گردید که وزیر دفاع آمریکا اشاره نمود که مانورها با کره جنوبی که کشور کره شمالی آنان را به عنوان “تمرین جنگ با پیونگ یانگ” به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این سخنان دونالد […]

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این سخنان دونالد ترامپ، ریاست جمهوری آمریکا پس از ان مطرح گردید که وزیر دفاع آمریکا اشاره نمود که مانورها با کره جنوبی که کشور کره شمالی آنان را به عنوان “تمرین جنگ با پیونگ یانگ” به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این سخنان دونالد ترامپ، ریاست جمهوری آمریکا پس از ان مطرح گردید که وزیر دفاع آمریکا اشاره نمود که مانورها با کره جنوبی که کشور کره شمالی آنان را به عنوان “تمرین جنگ با پیونگ یانگ” محکوم نمود امکان دارد از سر گرفته گردند.

ترامپ با تاکید بر اینکه احتمال از سر گیری رزمایش های نظامی با کره جنوبی وجود دارد در عین حال اظهار کرد: در حال حاضر دلیلی برای هزینه میلیون ها دلار برای برپایی این مانورها وجود ندارد.

ترامپ ادامه داد: اگر احتیاج گردد که این مانورها برگزار گردد، مطمئنا رزمایش های مشترک بسیار بزرگتر از رزمایش های قبلی برگزار خواهند گردید.

این پیام ریاست جمهوری آمریکا در یکسری توییت در روز چهارشنبه مطرح گردید که طی آنان چین را به علت عدم پیشرفت در انتهاء دادن به برنامه هسته ای کشور کره شمالی مقصر دانست.

ترامپ با اشاره به یکی از اطلاعیه های کاخ سفید، اظهار کرد : ریاست جمهوری معتقد هست که روابطش با کیم جونگ اونگ، رهبر کشور کره شمالی بسیار خوب و گرم هست و در حال حاضر نیز دلیلی برای هزینه مبلغ هنگفت جهت برپایی رزمایش های نظامی مشترک آمریکا ــ کره جنوبی وجود ندارد. به علاوه ریاست جمهوری توان دارد اگر انتخاب نماید سریعا رزمایش های نظامی با کره جنوبی و ژاپن را دوباره از سر بگیرد. اگر ترامپ دست به چنین تصمیمی بزند مطمئنا این مانورها بزرگتر از رزمایش های قبلی می باشند.

انتهای پیام