به گزارش خبرنما به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، ریاست جمهور آمریکا در گفتگویی با شبکه بلومبرگ اظهار کرد، جف سشنز، دادستان کل دولتش که مکررا از سوی ترامپ به سبب کنار کشیدن از پرونده تحقیقات رابطه ترامپ – روسیه مورد انتقاد قرار گرفته تا زمان انتخابات میان دوره ای […]

به گزارش خبرنما به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، ریاست جمهور آمریکا در گفتگویی با شبکه بلومبرگ اظهار کرد، جف سشنز، دادستان کل دولتش که مکررا از سوی ترامپ به سبب کنار کشیدن از پرونده تحقیقات رابطه ترامپ – روسیه مورد انتقاد قرار گرفته تا زمان انتخابات میان دوره ای کنگره در ماه نوامبر در سر کارش می باشد.

با این وجود ترامپ از گفتن اینکه آیا پس از این تاریخ سشنز را در این سمت محافظت می کند، اجتناب کرد.

ترامپ علاوه بر این در گفت وگو هایی در یک تجمع در ایالت ایندیانا اظهار کرد: مقام های وزارت دادگستری و اف . آی با غرض ورزی بر علیه جمهوری خواهان عمل می نمایند و مردم از این بابت عصبانی می باشند. ترامپ اظهار کرد: وزارت دادگستری و پلیس اف .

آی کشور ما در داخل خود بهره مند از آدم های خارق العاده می باشند اما وزارت دادگستری و اف . آی باید آغاز به عمل به وظیفه خود کرده و همین الان این کار را به صورتی درست انجام دهند. ترامپ در گفت و گو با بلومبرگ نیز در جواب به اینکه آیا در صورت صادر کردن احضاریه از سوی رابرت مولر (بازرس تحقیق در مورد مداخله مدعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا) برای او به منظور رفتن به بازجویی به آن عمل خواهد کرد، اظهار کرد: می بینیم که چه رخدادی می افتد.

انتهای پیام