مسعود تابش، مدیرعامل سپاهان در اظهار کرد و گو با ایسنا در خصوص شرایط این تیم گفته بود: خدا را سپاس تیم یک دستی داریم و کادر فنی و سرمربی کارشان را بلدند. باشگاه هم تمام پشتیبانی خودش را از تیم فوتبال و علاوه بر این همه تیم های ورزشی مجموعه سپاهان ادامه می دهد و […]

مسعود تابش، مدیرعامل سپاهان در اظهار کرد و گو با ایسنا در خصوص شرایط این تیم گفته بود: خدا را سپاس تیم یک دستی داریم و کادر فنی و سرمربی کارشان را بلدند. باشگاه هم تمام پشتیبانی خودش را از تیم فوتبال و علاوه بر این همه تیم های ورزشی مجموعه سپاهان ادامه می دهد و شرایط تیم خوب هست.

او با انتقاد از بعضی از رسانه ها برای “انتشار خبر ها غلط در مورد باشگاه سپاهان” او با انتقاد از بعضی از رسانه ها برای “انتشار خبر ها غلط در مورد باشگاه سپاهان” اظهار کرد: ما تیم خوبی داریم اما من هیچگاه نگفتم که باید قهرمان شویم. ما وسیله و ابزارها لازم را برای قهرمانی داریم اما به این معنی نیست که ما باید قهرمان شویم. چه کسی فکر می کرد در این فصل رئال مادرید، بارسلونا و بایرن مونیخ نتیجه های ضعیف دریافت کنند؟ ما حتی توان نداریم بگوییم باید سهیمه آسیایی دریافت کنیم. ما همیشه گفته ایم که سپاهان هستیم و مطمئنا چشم به قهرمانی در هر دو جام حذفی و لیگ برتر داریم.

تابش در مورد وضعیت مالی باشگاه هم گفته بود: باشگاه سپاهان ۷۰ تیم در رشته های متفاوت دارد و اداره کردن این باشگاه با باشگاهی که منحصرا یک تیم دارد بسیار متمایز هست. از این نظر شرایط دشواری داریم. باشگاه سپاهان از حدود ۳۰۰۰ نفر بازیکن، کادر فنی، تیم های پزشکی، تدارکات و پرسنل اداری متشکل و هزینه های ما سه برابر شده هست که سرسام آور هست.

او دنبال کرد: همه این ها را کنار نرخ ارز بگذارید تا متوجه مشکلات ما بشوید. قرار بود با مجوز وزارت ورزش و جوانان، بانک مرکزی به ما ارز ۴۲۰۰ تومانی اختصاص دهد اما هنوز این اتفاق نیفتاده هست. در این فصل دو بازیکن و دو مربی بیگانه داریم و با توجه به تسویه حساب بعضی بازیکنان و مربیان فصل پیش، تقریبا به بیشتر از یک میلیون دلار ارز احتیاج داریم. اکنون حساب کنید که این مقدار ارز با نرخ نجومی دلار چه هزینه بالایی برای ما دارد و ارز ۴۲۰۰ تومانی هم تا امروز به ما داده نشده هست.

تابش با بیان این که با عظیمیان، مدیرعامل جدید کارخانه فولاد مبارکه سپاهان دیدار داشته هست، اظهار کرد: در کمال خوشبختی آقای عظیمیان با این که یک مدیر صنعتی اند اما تماما رویکرد شایسته ای به ورزش دارند و مطمئنا مشابه دوران مدیریت قبل در این دوره هم فولاد مبارکه از باشگاه سپاهان با قدرت پشتیبانی می کنند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد وضعیت ورزشگاه نقش جهان هم توضیح داد: چمن این ورزشگاه خیلی خوب تر شده و روز به روز خوب تر می گردد. البته این ورزشگاه هنوز به ما تحویل داده نشده هست. طبقه دوم این ورزشگاه احتیاج به مقاوم سازی داشت که حدود چهار ماه هست عملیات مقاوم سازی در حال انجام هست و می اندیشم تا حدود دو ماه دیگر مقاوم سازی به انتهاء برسد. علاوه بر این چادر سقفی طبقه دوم هم مهیاست و حداکثر تا یک ماه دیگر سقف طبقه دوم نیز کامل می گردد.

او افزود: با گفت وگو هایی که انجام شده تپه خاکی که به علت گودبرداری و به سبب مسائل حقوقی در شرق ورزشگاه دپو شده به زودی برداشته می گردد تا ضمن باز شدن دو جاده برای رسیدن به ورزشگاه، از درب شرقی یک پارکینگ با حجم بیشتر از ۲۰۰۰ نفر آماده حضور تماشاگران گردد.

تابش در مورد مجوز حرفه ای گری هم گفته بود: سال گذشته به علت همین نقایص ورزشگاه نتوانستیم مجوز حرفه ای را دریافت کنیم. به طور مثال در مسئله نور ورزشگاه، هیچ ورزشگاهی در ایران میزان اشرافی نور نقش جهان را ندارد. ما منحصرا نتوانستیم تاییدیه های لازم را دریافت کنیم. سال کنونی مدارک را ارسال کردیم و مطمئنا در این فصل مجوز حرفه ای را اخذ می کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با تایید گفت وگو های قلعه نویی مبنی بر فراوان بودن تعطیلات لیگ اظهار کرد: من با گفت وگو های قلعه نویی موافقم. تعطیلات لیگ اگر معقول و در چارچوب مشخص شده نظیر روزهای فیفا باشد مشکل نیست اما لیگ ما بیشتر از این تعطیل می گردد. هیچ لیگی در دنیا سه، چهار بار و هر بار به مدت دو هفته تعطیل نمی توان. تا تیم ها قصد دارند روی غلتک بیفتند لیگ تعطیل می گردد و باید برای آماده نگه داشتن تیم، دیدار دوستانه تدارک دید که شرایط خاص خودش را دارد.

تابش در جواب به این سوال که به چه سبب باشگاه سپاهان با توجه به انتقاداتی که از میزان قرارداد بازیکنان و کادر فنی اش می گردد به جای سازمان لیگ، خودش این قراردادها را منتشر نمی کند، اظهار کرد: به چه سبب ما این کار را بکنیم؟ این وظیفه سازمان لیگ هست. به چه سبب منحصرا باشگاه سپاهان این کار را انجام دهد؟ من به شما قول می دهم باشگاه سپاهان از لحاظ هزینه ها جزء چهار تیم اول لیگ هم نیست. ما تیم با کیفیتی داریم و این در حالی هست که قراردادهای ما تماما منطقی و معقول هست.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد دریافنی این باشگاه از سازمان لیگ بابت تبلیغات محیطی هم گفته بود: ما در این فصل هیچ دریافتی نداشته ایم. پارسال هم دریافتی ما از فدراسیون و سازمان لیگ نزدیک به صفر بود. ما تحت فشار هستیم. حق پخش تلویزیونی هم که تا چند پارسال یک اتفاق هایی داشت برای می افتاد که از سال ۹۳ به صورت کلی حذف گردید. البته این فصل، سازمان لیگ و فدراسیون قول داده اند که با توجه قراردادهای جدید، وضعیت پرداختی ها خوب تر گردد.

انتهای پیام