«شهاب‌الدین بی‌مقدار»، رئیس فراکسیون قطعه‌سازان مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در خصوص وضعیت قطعه‌سازی گفت: برای اینکه مشکل قطعه‌سازان حل شود بانک مرکزی باید به تعهد خود عمل کند و مبلغ  850 هزار یورو که برای تسهیلات ارزی به قطعه سازان اختصاص داده شده را پرداخت کند. بی‌مقدار گفت: مجلس شورای […]

«شهاب‌الدین بی‌مقدار»، رئیس فراکسیون قطعه‌سازان مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در خصوص وضعیت قطعه‌سازی گفت: برای اینکه مشکل قطعه‌سازان حل شود بانک مرکزی باید به تعهد خود عمل کند و مبلغ  850 هزار یورو که برای تسهیلات ارزی به قطعه سازان اختصاص داده شده را پرداخت کند.

بی‌مقدار گفت: مجلس شورای اسلامی، همه تلاش خود را برای حمایت از قطعه سازان و رفع مشکلات آنان انجام خواهد داد. 

وی با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی و با وجود تحریم‌ها قطعه‌سازان نیازهای خود را با ارز نیمایی مدیریت می‌کنند، افزود: در شرایط فعلی که با تشدید تحریم‌ها مواجه هستیم باید ساختار بودجه را تغییر دهیم.

رئیس فراکسیون قطعه‌سازی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای نجات این صنعت باید مشکل قطعه سازان را حل کنیم، زیرا افراد زیادی در این صنعت مشغول به کار هستند و یکی از مهم‌ترین بخش‌های ایجاد اشتغال در کشور است.