به گزارش خبرنما به نقل از ایسنا، با گذشت تقریبا شش ماه از زمان پرده برداری سه مدل جدید از آیفون های مدل ۲۰۱۸ که نسخه ارزان نرخ و مقرون به صرفه آن آیفون ایکس آر اسم دارد، جدیدترین آمارهای فروش نشان می دهد که این تلفن همراه از دو مدل پرچمدار دیگر یعنی آیفون […]

به گزارش خبرنما به نقل از ایسنا، با گذشت تقریبا شش ماه از زمان پرده برداری سه مدل جدید از آیفون های مدل ۲۰۱۸ که نسخه ارزان نرخ و مقرون به صرفه آن آیفون ایکس آر اسم دارد، جدیدترین آمارهای فروش نشان می دهد که این تلفن همراه از دو مدل پرچمدار دیگر یعنی آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس زیادتر به فروش رفته هست که این به صورت واضح نشان دهنده محبوبیت و استقبال بی مثل اعضاء از نسخه ارزان نرخ و مقرون بصرفه تلفن همراه های جدید آیفون هست.

  تقریبا میتوان اظهار کرد آیفون ایکس آر تمامی استعداد های دو نسخه دیگر را دارد و یکی از بزرگ ترین عللی که باعث کاهش نرخ تمام شده و پایانی آن نسبت به دو آیفون دیگر شده، بهره گیری از نمایشگر ال سی دی بجای اولد هست. البته آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس به استعداد دیگری، حمایت از دو سیم کارت فعال، نیز مجهز می باشند که باعث می گردد زیادی از اعضاء و علاقمندان در سراسر جهان که تاحالا تنها به سبب عدم حمایت آیفون از دو سیم کارت، تلفن همراه های اندرویدی روی آورده بودند، به سمت خریداری این آیفون های جدید جذب گردند. آیفون ایکس آر ( iPhone XR) که برای جایگزینی آیفون ۸ و ۸ پلاس معرفی شد، با نرخ دست کم ۷۴۹ دلار  و حداکثر ۸۹۹ دلار فروخته هست.

آیفون ایکس آر ( iPhone XR) که برای جایگزینی آیفون ۸ و ۸ پلاس معرفی شد، با نرخ دست کم ۷۴۹ دلار  و حداکثر ۸۹۹ دلار فروخته هست.

آنان علاوه بر این حدس کرده بودند که آیفون ایکس آر، ۵۵ الی ۶۰ درصد از میزان فروش آیفون های اپل را از آن خود خواهد کرد.

انتهای پیام