به گزارش خبرنما به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، ژنرال جوزف دانفورد، ریاست ستاد مشترک ارتش آمریکا تاکید کرد هنوز هیچگونه تصمیمی در مورد استفاده از گزینه نظامی در عکس العمل به هجوم شیمیایی احتمالی در ادلب واقع در شمال غرب سوریه گرفته نشده هست. او اضافه کرد: اما ما در حال […]

به گزارش خبرنما به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، ژنرال جوزف دانفورد، ریاست ستاد مشترک ارتش آمریکا تاکید کرد هنوز هیچگونه تصمیمی در مورد استفاده از گزینه نظامی در عکس العمل به هجوم شیمیایی احتمالی در ادلب واقع در شمال غرب سوریه گرفته نشده هست.

او اضافه کرد: اما ما در حال اظهار کرد وگو، یک اظهار کرد وگوی عادی، با ریاست جمهوری آمریکا هستیم تا مطمئن باشیم در حالتی که در سوریه از جنگ افزار ها شیمیایی استفاده شود، او بداند موضع ما چیست و ما در کجا قرار داریم.

ژنرال دانفورد در جریان عزیمت به هند به گروه کوچکی از خبرنگاران اظهار کرد: او(ترامپ) از ما توقع دارد که گزینه های نظامی دارا باشیم و ما جدیدترین به روز رسانی از آن گزینه های نظامی را در اختیار ریاست جمهوری آمریکا قرار می دهیم.

دانفورد در مورد اطلاعات آمریکا در مورد “احتمال تدارک سوریه برای هجوم شیمیایی” دانفورد در مورد اطلاعات آمریکا در مورد “احتمال تدارک سوریه برای هجوم شیمیایی” اظهارنظری نکرد.

ادلب کلیدی ترین پایگاه شورشیان سوریه ای هست و این توان دارد آخرین دوئل سرنوشت ساز در جنگ سوریه باشد. دانفورد در مورد احتمال کنسل هجوم به ادلب اظهار کرد: نمی دانم چیزی وجود داشته باشد که بتواند جلوی آن را بگیرد یا خیر.

انتهای پیام