🔷مدیر اداره روابط عمومی شهرداری منطقه۶، از اجرای ویژه برنامه های این منطقه با اولویت ترویج گردشگری شهری و حفظ خاطرات تهرانیان همزمان با شروع هفته تهران خبر داد. 🔹به گزارش خبرنما به نقل از روابط عمومی منطقه۶، مهدی بابایی ضمن گرامیداشت هفته تهران خاطر نشان کرد: این روز بهانه ای برای توجه بیشتر به […]

🔷مدیر اداره روابط عمومی شهرداری منطقه۶، از اجرای ویژه برنامه های این منطقه با اولویت ترویج گردشگری شهری و حفظ خاطرات تهرانیان همزمان با شروع هفته تهران خبر داد.

🔹به گزارش خبرنما به نقل از روابط عمومی منطقه۶، مهدی بابایی ضمن گرامیداشت هفته تهران خاطر نشان کرد: این روز بهانه ای برای توجه بیشتر به شهری که هر روز پذیرای ماست و توجه بیشتر به مسائل زیست محیطی و نگهداشت شهر است.

🔹مدیر اداره روابط عمومی شهرداری منطقه۶ ادامه داد: این برنامه ها به صورت متنوع و در سه حوزه فرهنگی، گردشگری و آموزش های شهروندی با ارائه آموزش های آگاهی بخش نسبت به مسئولیت شهروندی در سطح منطقه ۶ اجرایی می شود.

🔹بابایی در تشریح جزئیات برنامه های در حال اجرا در سطح این منطقه گفت: ترویج گردشگری و حفظ خاطرات گذشته از تاثیرگذارترین اقدامات انجام گرفته در این هفته بود که شامل برپایی کارگاه تخصصی گردشگری با حضور تهران شناسان و کافه گردی با شهروندان قدیم تهران برای بیان خاطرات گذشته های دور این عزیزان و آشنایی با چگونگی زیست شهری در قدیم است.

🔸مدیر اداره روابط عمومی شهرداری منطقه۶ اظهار کرد: به منظور به اشتراک گذاری قصه‌های تهران و جذابیت‌های آن، پادکست قصه‌های تهران در دست تولید است و مستندی نیز منتشر شد که در آن سالمندنشین ترین شهروندان منطقه، خاطرات خود از قلب پایتخت  را بازگو می کنند.

🔸بابایی معرفی جاذبه های گردشگری سطح منطقه را از دیگر اقدامات صورت گرفته در هفته تهران عنوان کرد و اذعان داشت: جاذبه‌های گردشگری منطقه به صورت کلیپ‌های جذاب تحت عنوان “گردشگر۶” منتشر شدند، تا شهروندان تهرانی بتوانند با زیبایی‌ها،مکان‌های دیدنی و امکانات شهری این منطقه آشنا شوند.

🔸گفتنی است، از ۱۴ الی ۲۱ مهرماه به عنوان هفته فرهنگی شهر تهران نامگذاری شده است که در این روز اقدامات و برنامه های متنوع فرهنگی و تفریحی در سطح شهر اجرایی می شود.
خبر: مینا امامویردی