– اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنما به نقل از خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مجموعه مستند «ایرانگرد ۴» در حالی نوروز ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه یک سیما رفت که بخشی از آن پخش شد و قرار شد بخش دیگر آن که آماده نشده در تابستان امسال پخش شود. ادامه «ایرانگرد ۴» از هفته آینده دوشنبه […]

– اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنما به نقل از خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مجموعه مستند «ایرانگرد ۴» در حالی نوروز ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه یک سیما رفت که بخشی از آن پخش شد و قرار شد بخش دیگر آن که آماده نشده در تابستان امسال پخش شود.

ادامه «ایرانگرد ۴» از هفته آینده دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود. جواد قارایی، کارگردان و تهیه‌کننده ایرانگرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، گفت: در این بخش از ایرانگرد به استان‌های اردبیل، لرستان، سمنان و هرمزگان رفته و بیشتر با جاذبه‌های گردشگری ایران آشنا می‌شویم. اکثر مناطقی که رفته‌ایم بکر است و کسی این مناطق را نمی‌شناسد.

وی از ساخت ایرانگرد ۵ در نوروز ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: در ایرانگرد ۵ به خراسان شمالی، گیلان، مازندرانف‌هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی سفر می‌کنیم. اکنون مشغول تصویربرداری در خراسان شمالی هستیم و ایرانگرد ۵ برای پخش در نوروز ۱۴۰۱ آماده می‌شود.

تهیه‌کننده و کارگردان ایرانگرد با اشاره به درگذشت حمید مجتهدی، کارگردان مجموعه مستند «ایران»، خاطره‌ای را از او نقل کرد و گفت: به یاد دارم او را اولین بار در سال ۱۳۹۷ در سازمان صدا و سیما دیدم. از من بسیار تشکر کرد که با نگاهی جدید درباره ایران و مردم‌شناسی ایران فیلم می‌سازم. آقای مجتهدی به من گفت: خوشحالم که کپی نمی‌کنید. من هم از ایشان بابت ساخت مستند ایران تشکر کردم که اثر بسیار خوب و فاخری است.

ایشان با اینکه سن و سال زیادی داشت و با بیماری نیز دست و پنجه نرم می‌کرد تا آخرین روزهای عمرش با انگیزه کار می‌کرد. این رفتار ایشان برای من بسیار ارزشمند بود.

 

مستند , شبکه یک , تلویزیون , ایرانگردی | ایران گردی ,

 

کارگردان مستند «ایران» درگذشتماجرای گریه‌های کارگردان «محمد رسول الله» در خانه امام خمینی(ره) + فیلم