به گزارش خبرنما به نقل از خبرنگار مهر، حسین کلانتری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: برآورد این طرح‌ها ۲۰ هزار میلیارد تومان و در بخشهای مختلفی همچون شیلات، دامپروری، گردشگری، گیاهان دارویی، خدمات، صنایع تبدیلی، بسته بندی، پتروشیمی، زیرساخت، راه‌ها، سرمایه گذاری کشاورزی، سدها و آب هستند. وی بیان داشت: کارشناسی و مطالعه طرح‌ها […]

به گزارش خبرنما به نقل از خبرنگار مهر، حسین کلانتری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: برآورد این طرح‌ها ۲۰ هزار میلیارد تومان و در بخشهای مختلفی همچون شیلات، دامپروری، گردشگری، گیاهان دارویی، خدمات، صنایع تبدیلی، بسته بندی، پتروشیمی، زیرساخت، راه‌ها، سرمایه گذاری کشاورزی، سدها و آب هستند.

وی بیان داشت: کارشناسی و مطالعه طرح‌ها انجام و مشکلات طرح‌ها بررسی و در راستای اشتغال زایی در این طرح‌ها برنامه ریزی لازم انجام شده است.

کلانتری اظهار داشت: برنامه ریزی لازم برای آموزش پنج هزار نفر در استان برای کسب آموزش‌ها و مهارت آموزی، با سازمان فنی و حرفه‌ای کشور نیز انجام شده است.

وی افزود: با تأمین تسهیلات و در اولویت بودن جذب سرمایه گذار استانی و سپس ملی و خارجی برای ظرفیت‌های بالایی که در استان وجود دارد و قطب ملی و فرا ملی است، برنامه ریزی انجام شده است.

استاندار اظهار داشت: در این راستا بانک‌های رفاه کارگران، توسعه تعاون، بانک کارآفرینی امید و چند بانک دیگر اعلام آمادگی کرده‌اند.