حمیدرضا کمالی پس از شکست تیمش برابر گیتی‌پسند در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این بازی چند قسمت داشت. تیم ما از لحاظ بازیکن نسبت به گیتی‌پسند بسیار پایین‌تر است و تمام بازیکنان ما جوان هستند. بازی خوبی به نمایش گذاشتیم اما تیم حریف گیتی‌پسند پرقدرت بود.  وی ادامه داد: شرایط گیتی‌پسند بسیار متفاوت است اما خوشحالم که […]

حمیدرضا کمالی پس از شکست تیمش برابر گیتی‌پسند در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این بازی چند قسمت داشت. تیم ما از لحاظ بازیکن نسبت به گیتی‌پسند بسیار پایین‌تر است و تمام بازیکنان ما جوان هستند. بازی خوبی به نمایش گذاشتیم اما تیم حریف گیتی‌پسند پرقدرت بود. 

وی ادامه داد: شرایط گیتی‌پسند بسیار متفاوت است اما خوشحالم که بازی خوبی انحام دادیم. اگر از پاور پلی انجام نمی‌دادیم امکان داشت که بازی را به تساوی بکشانیم. از زحمات بازیکنانم تشکر می‌کنم و خسته نباشید می‌گویم و باید برای بازی‌های آینده آماده شویم.

به گزارش خبرنما به نقل از ایسنا، سرمربی تیم ارژن شیراز در خصوص عملکرد داوری عنوان کرد: داور در بسیاری از صحنه‌ها قضاوت بدی داشت. فکر نمی‌کنم که گیتی‌پسند نیاز به چنین اتفاقاتی داشته باشد و به این نوع داوری نیازی ندارد. 

وی اضافه کرد: نمی‌خواهم ارزش تیم حریف را کم کنم اما داوری به یک شکلی بود و حمید بیغم هم این موضوع را دید. داور خیلی بد سوت زد و تیم ما را عصبی کرد. برد و باخت وجود دارد و برایمان مهم نیست اما داور باید با دقت بیشتری سوت بزند.

انتهای پیام