به گزارش خبرنما به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فرشید طالبی پیشکسوت باشگاه سپاهان درباره دیدار حساس این تیم و پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت:  هر دو تیم در شرایط خوبی به سر می برند،اگر در اوایل نیم فصل دوم که سپاهان دچار یک افت شده بود، این دیدار برگزار میشد میتوانستیم شانس پرسپولیس […]

به گزارش خبرنما به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فرشید طالبی پیشکسوت باشگاه سپاهان درباره دیدار حساس این تیم و پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت:  هر دو تیم در شرایط خوبی به سر می برند،اگر در اوایل نیم فصل دوم که سپاهان دچار یک افت شده بود، این دیدار برگزار میشد میتوانستیم شانس پرسپولیس را بیشتر بدانیم، اما حالا وضعیت فرق کرده و دو تیم در اوج دوران آمادگی خود هستند.

وی افزود: پرسپولیس در لیگ قهرمان شد و به لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دارد و سپاهان نیز تا روز آخر در کورس قهرمانی بود واین نشان میدهد فردا شاهد یک تقابل جذابی خواهیم بود. من فکر می کنم با توجه به میزبانی سپاهان و تعداد بیشتر تماشاگران این تیم کفه ترازو به سمت این تیم سنگینتر خواهد بود. سپاهان نشان داده در ورزشگاه نقش جهان اصفهان براحتی به تیمی باج نمیدهد.

مدافع سابق سپاهان در ادامه با اشاره به میزان حضور تماشاگران دو تیم گفت: من در سپاهان و تراکتورسازی درفینال جام حذفی حضور داشتم و قانون مثل همیشه ۹۰ به ۱۰ بود و هر گز هم هیچ مشکلی بوجو نیامد. بنده معتقدم کمیته انضباطی در فصل گذشته آن گونه که باید و شاید با بداخلاقیها برخورد نکرد.‌ یک بازیکن معروف کاری انجام میداد از آن با یک توبیخ می گذشت در حالی که همان کار را یک بازیکن معمولی انجام میداد محروم میشد، به نظر من برخورد فدراسیون در چنین مواردی انفعالی بوده و این باعث می شود برخی مشکلات پیش بیاید. به هرحال من امیدوارم فردا شاهد یک بازی زیبا و جذاب از دو تیم پرسپولیس و سپاهان باشیم و شک نکنید برنده این دیدار هم میتواند براحتی قهرمان جام حذفی شود و هر دو تیم برای رسیدن به این هدف انگیزه فراوانی دارند.