به گزارش خبرنما به نقل از ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سیدمحمد صالحی سه شنبه شب اظهار داشت: در راستای اجرای طرح برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با کار اطلاعاتی از انتقال ۲ محموله مواد مخدر مطلع شدند. وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر […]

به گزارش خبرنما به نقل از ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سیدمحمد صالحی سه شنبه شب اظهار داشت: در راستای اجرای طرح برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با کار اطلاعاتی از انتقال ۲ محموله مواد مخدر مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری پلیس شهرستان هندیجان ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر را شناسایی و طی عملیاتی متوقف کردند.

سردار صالحی تصریح کرد: در بازرسی از ۲ خودروی توقیفی مقدار ۵۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی  خوزستان بیان کرد: در این رابطه ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

پیش از این نیز در ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان از کشف ۵۳ کیلو و ۷۵۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان‌های بهبهان و اهواز خبر داده بود.