کارگاه آشنایی با فرآیندهای ارزیابی و حمایت از شرکت های دانش بنیان در سالن جلسات مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی بوشهر ۲ با همکاری پارک علم و فناوی خلیج فارس و با حضور برخی از مدیران واحدهای مستعد ،مستقر در شهرک های صنعتی استان برگزار شد.   به گزارش […]

 

 

کارگاه آشنایی با فرآیندهای ارزیابی و حمایت از شرکت های دانش بنیان در سالن جلسات مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی بوشهر ۲ با همکاری پارک علم و فناوی خلیج فارس و با حضور برخی از مدیران واحدهای مستعد ،مستقر در شهرک های صنعتی استان برگزار شد.

 

به گزارش خبرنما به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی بوشهر؛ در این کارگاه که با همکاری پارک علم و فناوری خلیج فارس ( استان بوشهر) برگزار شد، دکتر مزارعی ازشرکت ارزیاب شرکتهای دانش بنیان در استان با بیان تاریخچه تصویب و اجرای قانون حمایت از شرکت ها و موسسات دانش بنیان در مجلس شورای اسلامی ،این دوره‌ها را گامی روبه جلو در جهت رشد توانمندی شرکت‌ها در ابعاد گوناگون بازاریابی، تجاری‌سازی و توسعه فناوری عنوان کرد.

وی در ادامه این دوره از ملاک های ارزیابی شرکت های دانش بنیان و معیارهای تایید کالا، مراحل تولید ، سطح فناوری و خدمات دانش بنیان و نیز چگونگی ثبت یک شرکت و موسسه متقاضی به عنوان شرکت دانش بنیان مواردی را بیان نمودند.

حمایت ها و تسهیلات قانونی تخصیص داده شده به شرکت های دانش بنیان و نیز فرآیند ثبت نام و ارزیابی شرکت ها جهت ثبت به عنوان یک شرکت دانش بنیان به عنوان رئوس این کارگاه بود.