به گزارش خبرنما به نقل از خبرنگار مهر حجت الاسلام سیدمرتضی حسینی حسینی نماینده اسبق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در همایش رؤسا و فعالین ستادهای آیت الله رئیسی در استان قزوین اظهار کرد: امروز موجی در کشور شکل گرفته که سلطنت طلبان، منافقان و معاندان در داخل و خارج از کشور آن را […]

به گزارش خبرنما به نقل از خبرنگار مهر حجت الاسلام سیدمرتضی حسینی حسینی نماینده اسبق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در همایش رؤسا و فعالین ستادهای آیت الله رئیسی در استان قزوین اظهار کرد: امروز موجی در کشور شکل گرفته که سلطنت طلبان، منافقان و معاندان در داخل و خارج از کشور آن را هدایت می‌کنند و به مردم القا می‌کنند که اصولگرا و اصلاح طلب هیچ فرقی ندارد و نباید در انتخابات شرکت کرد.

وی ادامه داد: اگر هربه دشمن در غفلت و کوتاهی ما پیش برود و ما نتوانیم مردم را به حضور در انتخابات تشویق کنیم قطعاً دچار دردسرهای بزرگی خواهیم شد و دود آن به چشم نظام و مردم خواهد رفت.

حسینی بیان کرد: وظیفه ما است با تشویق مردم به حضور در انتخابات نقش خود را به عنوان یک فرد مسلمان ایفا کنیم.

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امام خمینی (ره) برای ریاست جمهوری و رئیس جمهور منتخب معیارهایی داشتند و مردم را ملاک قرار می‌دادند اما متأسفانه در دولت‌های مستقر به این معیارها کمتر پرداخته شده است.

حسینی با بیان اینکه یکی از معیارهای امام توجه به محرومان و کوخ نشینان بود گفت: متأسفانه امروز کاخ نشینان با پول‌های باد آورده و غارت اموال مردم و بیت المال با سواستفاده از موقعیت و پارتی بازی در کاخ‌های خود مردم کوخ نشین را فراموش کرده‌اند.

وی در پایان بیان کرد: امیدوارم آیت اله رئیسی بتواند با تغییر ساختارهای کشور به شعارهای خود عمل کند و با رسیدگی به محرومان و وضعیت اقتصادی کشور مردم را از این بحران بی تدبیری نجات دهد.