به گزارش خبرنما به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا محمد، ملی پوش سابق باشگاه پرسپولیس درباره حضور گابریل کالدرون در این تیم به خبرنگار برنا گفت: اگر چه  شیوه جدا شدن برانکو به نظر من صحیح نبود و می توانستیم در شرایط بهتری با او خداحافظی کنیم به هر ترتیب نشد و به […]

به گزارش خبرنما به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا محمد، ملی پوش سابق باشگاه پرسپولیس درباره حضور گابریل کالدرون در این تیم به خبرنگار برنا گفت: اگر چه  شیوه جدا شدن برانکو به نظر من صحیح نبود و می توانستیم در شرایط بهتری با او خداحافظی کنیم به هر ترتیب نشد و به این موضوع پرداختن هم فقط حاشیه دارد. اما سایه او روی تیم سنگینی می کند و کالدرون شجاعت زیادی داشته که این مسئولیت را قبول کرده و آمدن این مربی آرژانتینی را به فال نیک میگیرم و امیدوارم او در پرسپولیس موفق باشد.

مدافع سابق سرخپوشان با اشاره به حفظ اکثر بازیکنان عنوان کرد: باید به کالدرون کمی زمان بدهیم، البته سر مربی تیم تغییر کرده ولی بازیکنان همان هایی هستند که سه فصل است برانکو به واسطه آنها قهرمان شده و حالا هم اگر مسئولان حاشیه ها را به خوبی اداره کنند و هواداران هم به این سر مربی فرصت دهند او نیز می تواند موفقیت های گذشته راتکرار کند و من معتقدم کلید قهرمانی پرسپولیس در این است که از همین هفته های ابتدایی امتیازات را جمع کند.

محمد در پایان اظهار داشت: یک نکته را نیز می خواهم خدمت هواداران عرض کنم، در پرسپولیس بازیکن بی غیرت وجود ندارد. هرکس در زندگی اشتباه می کند و یک بازیکن هم حق دارد حداقل یکبار شانس خود را برای رفتن به اروپا امتحان کند، هواداران قدر بازیکنان را بدانند و بلعکس این نیز وجود دارد. به هر حال امیدوارم پرسپولیس امثال با حمایت هواداران در هر سه جام موفق باشد.