مسعود رضایی در جلسه ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیل‌زده کشور که امروز ۲۵ خردادماه به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، از پرداخت بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل‌زدگان لرستانی خبر داد. وی با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی واحدهای احداثی در مناطق سیل‌زده لرستان تصریح کرد: با مشارکت و همکاری مردم واحدهای […]

مسعود رضایی در جلسه ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیل‌زده کشور که امروز ۲۵ خردادماه به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، از پرداخت بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل‌زدگان لرستانی خبر داد.

وی با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی واحدهای احداثی در مناطق سیل‌زده لرستان تصریح کرد: با مشارکت و همکاری مردم واحدهای باقیمانده تکمیل و به مردم سیل‌زده لرستانی تحویل می‌شود.

مدیرکل بنیادمسکن لرستان با بیان اینکه تاکنون ۳۷۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض و بیش از یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به سیل‌زدگان پرداخت شده، خاطرنشان کرد: در مجموع بیش از یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض به مردم خسارت‌دیده از سیل در لرستان پرداخت شده است.

رضایی اضافه کرد: عملیات اجرای ۱۲هزار و ۲۰۰واحد آرماتوربندی و بتن فنداسیون، ۱۱ هزار و ۸۵۰ واحد اجرای اسکلت، ۱۱ هزار و ۱۰۰  واحد اجرای سقف و ۱۰ هزار و ۷۵۰واحد دیوارچینی به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به توزیع بیش از ۸۱ هزار و ۶۴۰ تن سیمان رایگان به مردم سیل‌زده لرستانی اظهار امیدواری کرد: درآینده نزدیک شاهد جشن پایان بازسازی در مناطق سیل‌زده لرستان خواهیم بود.

انتهای پیام