متین زبردست، سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با ایسنا  به وضعیت قرعه کشی لیگ بانوان اشاره کرد و گفت: هنوز قرعه کشی لیگ و وضعیت تیم‌ها مشخص نشده است. البته لیست تیم‌های شرکت کننده بسته شده و  اسامی آنها را از طریق فدراسیون اعلام  می‌کنیم . علاوه بر این با هماهنگی سازمان […]

متین زبردست، سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با ایسنا  به وضعیت قرعه کشی لیگ بانوان اشاره کرد و گفت: هنوز قرعه کشی لیگ و وضعیت تیم‌ها مشخص نشده است. البته لیست تیم‌های شرکت کننده بسته شده و  اسامی آنها را از طریق فدراسیون اعلام  می‌کنیم . علاوه بر این با هماهنگی سازمان لیگ زمان قرعه کشی را اعلام می‌کنیم.

او در مورد لغو شدن تاریخ قبلی قرعه کشی بیان کرد: مرحله اول تیم‌ها از ما فرصت خواستند تا برنامه و اعتبارات خود را کامل کنند به همین دلیل فدراسیون به آنها فرصت داد.

سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که آیا تیم بانوان در مسابقات انتخابی المپیک که دی ماه برگزار می‌شود، شرکت می‌کند؟ بیان کرد:  فدراسیون فعلا در این مورد تصمیم خاصی نگرفته است.

زبردست در پاسخ به این سوال که با توجه به برگزاری مسابقات در دی ماه و مشخص نبودن کادر فنی ایران،  زمان برای آماده سازی تیم  از دست نمی‌رود، گفت: ان شاء الله که دیر نمی‌شود!

به گزارش خبرنما به نقل از ایسنا، پس از آنکه تیم ملی والیبال بانوان با قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر آسیا جواز حضور در مسابقات انتخابی المپیک را به دست آورد، جواد مهرگان مشاور فنی تیم ملی به تیم العربی کویت پیوست و در ادامه زبردست تصمیم گیری در مورد تیم بزرگسالان و شرکت در انتخابی المپیک را به تعیین شدن وضعیت فدراسیون موکول کرد. البته فدراسیون هم ماه‌هاست در بلاتکلیفی به سر می‌برد و هنوز مشخص نیست انتخابات آن قرار است چه زمانی برگزار شود.

انتهای پیام