به گزارش خبرنما به نقل از خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با تبریک دهه مبارک ولایت و امامت اظهار داشت: بنیاد بین‌المللی غدیر در استان بوشهر با مجاهدت و هدایت‌گری، فرهنگ علوی را در استان ولایی بوشهر گسترش می‌دهد. وی با تقدیر از تلاش‌ها و مجاهدت‌های کادر درمان در […]

به گزارش خبرنما به نقل از خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با تبریک دهه مبارک ولایت و امامت اظهار داشت: بنیاد بین‌المللی غدیر در استان بوشهر با مجاهدت و هدایت‌گری، فرهنگ علوی را در استان ولایی بوشهر گسترش می‌دهد.

وی با تقدیر از تلاش‌ها و مجاهدت‌های کادر درمان در معالجه بیماران کرونایی بیان کرد: از همه مردم تقاضا دارم دستورالعمل‌های بهداشتی را با دقت تمام مراعات کنند تا شاهد کاهش شیوع این بیماری باشیم.

امام جمعه بوشهر افزود: از مسئولان بهداشت و درمان می‌خواهم که در عرصه واکسیناسیون افراد ۵۰ سال به بالا و ۴۰ سال به بالای دارای بیماری‌های خاص و سپس واکسیناسیون عمومی تلاشی جهادی داشته باشند تا از این بحران ویروسی عبور شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تسلیت سالروز شهادت امام باقر علیه السلام اضافه کرد: امیدوارم در دنیا رهرو راه آن حضرت و در آخرت مورد شفاعت آن امام همام قرار بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: امام باقر (ع) در شرایط خاص تاریخی، عهده‌دار امامت شد و از تحول سیاسی تغییر حکومت بنی امیه به بنی عباس استفاده کرد و علوم و معارف اسلامی را که می‌رفت نابود شود و تحریف شود احیا کرد و زمینه مدرسه بزرگ جهانی مکتب اهل بیت علیهم السلام را پایه گذاری کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تبریک حلول روز عرفه و عید قربان تاکید کرد: روز عرفه، روز دعا، نیایش، معرفت، ایمان به ذات اقدس الهی و ایجاد تعهد به عبودیت الهی است.

وی با بیان اینکه عید قربان، روز کنارگذاری تمامی مظاهر ضد خدایی و دوری از گناه و معصیت است افزود: عید قربان نماد آمادگی برای قربانی کردن تمامی دوست داشته‌های خود در راه خداست.