به گزارش خبرنما به نقل از ایسنا “حسن نوروزی” روز چهارشنبه، هشتم آبان در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اگر بخواهیم سرمایه گذاری در استان افزایش پیدا کند نیاز به ثبات در اقتصاد و سیاست داریم. وی افزود: اگرچه در زیرساخت های استان کهگیلویه و […]

به گزارش خبرنما به نقل از ایسنا “حسن نوروزی” روز چهارشنبه، هشتم آبان در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اگر بخواهیم سرمایه گذاری در استان افزایش پیدا کند نیاز به ثبات در اقتصاد و سیاست داریم.
وی افزود: اگرچه در زیرساخت های استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش های خوبی شده اما هنوز فراهم نیست.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رئیس جمهور بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان را برای سهمیه زیرساخت های استان اختصاص داده است تصریح کرد: در بحث زیرساخت ها خیلی حرکت کرده ایم اما هنوز مشکل داریم.
نوروزی ادامه داد: در موارد مختلف مجوز و پروانه صادر شده و موضوع پنجره واحد، سهولت پروانه مجوز است اما تنها به این مورد نباید فکر کردو به بعد از صدور مجوز هم باید فکر کنیم.
وی بیان کرد: در قانون برنامه ششم استان هایی که متوسط نرخ بیکاری آن ها از متوسط کشور بیشتر است باید مشوق های سرمایه گذاری برایشان تعریف شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این قانون در کشور اجرا نشد چون سنگ بزرگی است و باید اصلاحیه ای در این قانون صورت بگیرد.
انتهای پیام