وی پس ثبت نام در جمع خبرنگاران گفت: مردم در نظام اسلامی اصل هستند و در واقع رکن رکین نظام اسلامی مردم هستند که مردم در چهل سال گذشته چه در پس از انقلاب و چه در بعد از پیروزی انقلاب، این مردم بودند که در صحنه‌های مختلف و گردنه‌هایی که نظام را به خطر […]

وی پس ثبت نام در جمع خبرنگاران گفت: مردم در نظام اسلامی اصل هستند و در واقع رکن رکین نظام اسلامی مردم هستند که مردم در چهل سال گذشته چه در پس از انقلاب و چه در بعد از پیروزی انقلاب، این مردم بودند که در صحنه‌های مختلف و گردنه‌هایی که نظام را به خطر می‌انداختند، حضور داشتند و نظام را به سلامت از آن عبور دادند.

زارعی اظهارکرد: همیشه عرض کردم، باید به اخلاق پایبند باشیم و اگر اخلاق حاکم باشد، هیچ چالشی در روند انتخابات وجود ندارد. اگر خودمان را درست به مردم معرفی کنیم و شفاف و صادقانه با مردم حرف بزنیم، اخلاق مداری است.

به گزارش خبرنما به نقل از ایسنا، وی در پاسخ به این سوال که در دوره گذشته بخشی از پایگاه رأی شما اصلاح طلبان بوده، در صورت اجماع آیا به آن تمکین می‌کنید؟ تصریح کرد: من در همه دوران انتخاباتی گفتیم، ما یک کاندیدای مستقل مردمی هستم. یک کاندیدای مستقل مردمی فراتر از یک جریان سیاسی تعریف می‌شود، طبعاً یک حوزه وسیع‌تری را در بر می‌گیرد. جریان‌های سیاسی همه توانند در این روند قرار بگیرند. با تمام وجود باید خودمان را ملزم به خدمت صادقانه مردم بدون در نظر گرفتن گرایش‌های سیاسی کنیم و چتر خدمت را آنقدر باز کنیم که همه بتوانند زیر این چتر قرار بگیرند.

انتهای پیام