رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای الیگودرز گفت: ۱۱سرنشین سه خودروی گرفتار در برف گردنه گله بادوش نجات یافتند. عباس عباسی در گفت و گو با ایرنا افزود: محورهای اصلی بین شهرستانی الیگورز لغزنده است و انسداد گردنه نمک و گردنه فرسش  تا زمانی که ریزش برف تداوم دارد امکانپذیر نیست. ریزش برف و انسداد […]

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای الیگودرز گفت: ۱۱سرنشین سه خودروی گرفتار در برف گردنه گله بادوش نجات یافتند.

عباس عباسی در گفت و گو با ایرنا افزود: محورهای اصلی بین شهرستانی الیگورز لغزنده است و انسداد گردنه نمک و گردنه فرسش  تا زمانی که ریزش برف تداوم دارد امکانپذیر نیست.

ریزش برف و انسداد راههای روستایی

بخشدار بخش زلقی الیگودرز نیز گفت:۶۰ روستای این بخش در محاصره برف قرار دارند و راه دسترسی آنها مسدود شده است.

مجتبی پارسا نسب اظهار داشت: در حال حاضر تردد تنها تا حوالی آبشار منطقه امکان دارد بنابراین شهروندان باید سفر در محورهای محلی زلقی اجتناب کنند.

الیگودرز در شرق لرستان واقع شده است و بنابر اعلام سازمان هواشناسی، فعالیت سامانه سرد با ریزش برف در ارتفاعات شرق و شمال لرستان تا اواسط جمعه هفته جاری ادامه دارد.

شناسایی ۲۰ نانوایی متخلف در لرستان

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت دلفان گفت: از ابتدای آذرماه طرح ‌ویژه بررسی چگونگی تهیه، تامین، پخت و توزیع نان در۱۴۰ واحد نانوایی شهرستان اجرا شد.

رضا رضایی در گفت و گو با ایرنا افزود: در این راستا ۲۰ واحد متخلف شناسایی و جریمه و چهار واحد نیز به علت رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی پلمب شدند.

وی افزود: طرح گشت مشترک نظارت بر واحدهای نانوایی با توجه به حساسیت و نقش ویژه این صنف در سلامت جامعه‌ با تیمی متشکل از ۴۰ نفر در قالب گروه های چندنفره تداوم دارد.

دلفان در شمال لرستان قرار دارد.