سردار حسن شاهوارپور در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان با موضوع بررسی مشکلات تامین آب استان خوزستان که امروز (۲۵ تیرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به وضعیت کنونی کم آبی در استان خوزستان، زمینه بحران اجتماعی در حال شکل‌گیری است و بحران اجتماعی نیز پیشران بحران امنیتی است. به […]

سردار حسن شاهوارپور در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان با موضوع بررسی مشکلات تامین آب استان خوزستان که امروز (۲۵ تیرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به وضعیت کنونی کم آبی در استان خوزستان، زمینه بحران اجتماعی در حال شکل‌گیری است و بحران اجتماعی نیز پیشران بحران امنیتی است.

به گزارش خبرنما به نقل از ایسنا، وی افزود: اگر مدیریت نشود و درست حرکت نکنیم، تبعات آن مانند بحران‌های سال‌های ۹۶ و ۹۸ خواهد بود.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: در پایان دولت باید به گونه‌ای عمل شود که با خاطره خوش این وضعیت پیش برود. البته مردم مشکلات دیگری در بحث گرانی‌ها را نیز تحمل می‌کنند.

شاهوارپور بیان کرد: در این جلسه نباید گفتاردرمانی شود. نباید اعداد و ارقام بسیار بالا یا غیر قابل توجه در نظر گرفته شود.

وی افزود: مشکل امروز ما در استان خوزستان مربوط به مردمی است که منتظر هستند کشت کنند و نان شب‌شان به کشاورزی که سودی ندارد، وابسته است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: هیچ سهمی برای آب دام در نظر گرفته نشده بود و حتی سهم علوفه دام‌ها پیش‌بینی نشده است. بنابراین بخشی از سهمیه آب پاییز باید برای مردادماه و شهریورماه در نظر گرفته شود تا مردم نفسی بکشند و آب مورد نیاز شرب و آب و علوفه دام تامین شود. در خصوص کشت‌های انجام‌نشده نیز باید خسارتی تعیین شود.

انتهای پیام