در این هفته، شاهد اولین نمایش های بزرگ   OnePlus ۶T بودیم. FlexPai اولین تلفن انعطاف پذیر با پردازنده اسنپ دراگون ۸۱۵۰ اولین تلفن همراه تاشو یا انعطاف پذیر توسط فلکس پای معرفی گردید. صفحه نمایش این تلفن همراه امولد هست. یک قسمت آکاردئون مثل در قسمت پشتی طراح شده هست که دو صفحه نمایش را […]

در این هفته، شاهد اولین نمایش های بزرگ   OnePlus ۶T بودیم. FlexPai

اولین تلفن انعطاف پذیر با پردازنده اسنپ دراگون ۸۱۵۰

اولین تلفن همراه تاشو یا انعطاف پذیر توسط فلکس پای معرفی گردید. صفحه نمایش این تلفن همراه امولد هست. یک قسمت آکاردئون مثل در قسمت پشتی طراح شده هست که دو صفحه نمایش را با اندازه های برابر به یک دیگر متصل می کند و همین بخش به انعطاف پذیری این تلفن همراه کمک می کند؛ هنگامی که این تلفن همراه را تا کنید عکس زمینه شما هم به همان نسبت تا می شود و شما توان دارید یک نیمه از عکس را در یک سمت و نیم دیگر را در قسمت دیگر نگاه کنید.

این تلفن همراه دارای دو دوربین هست و دوربین سلفی نیز بسیار برای ارتباط های عکسی مناسب هست. یک دوربین ۱۶ و دوربین دیگر ۲۰ مگاپیکسل در پست هست. در حالت پایه رم این تلفن همراه ۶ گیگابایت هست و حافظه داخلی نیز در مدل پایه ۱۲۸ گیگابایت هست، اما میتوان حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت هم به صورت سفارشی پذیرفت و حافظه رم این تلفن همراه تا ۸ گیگابایت قابل توصیه هست. این تلفن همراه دارای استعداد شارژ فوری هست و توان دارد باتری تلفن همراه را در یک ساعت در حالی که باتری تماما تهی یا صفر هست تا ۸۰ درصد پر کند.

مک بوک ایر ۲۰۱۸ با نمایشگر رتینا و تاچ آیدی معرفی گردید

۳ ۳ اینچی خود با صفحه نمایش لبه به لبه رتینا یا رزولوشن ۱۵۶۰ در ۱۶۰۰ پرده برداری کرد. مک بوک ایر جدید به ۱۶ گیگابایت رم مجهز شده هست، این یعنی رم دو برابر نسبت به نسل قبل این لپ تاپ. ۲۵ ۲۵ کیلوگرمی هستیم.

  صفحه نمایش ۱۳.۳ ۵ ۵ نرخ مک بوک ایر ۲۰۱۸ از ۱۱۹۹ دلار شروع می شود، چیزی حدود ۱۰۰ دلار ارزان تر از نرخ یک کامپیوتر مک بوک پایه.

پرچمدار جدید وان پلاس امروز رسما معرفی گردید

وان پلاس رسما از پرچمدار جدید خود، OnePlus ۶T پرده برداری کرد. صفحه نمایش OnePlus ۶T دارای یک ناچ در بالای خود هست، اما این ناچ که به نحو قطره آب هست یکی از کوچکترین ها در نوع خود محسوب می شود که در آن منحصرا دوربین سلفی تلفن همراه جای گرفته هست وبلندگوی تلفن همراه در لبه بالا واقع شده هست. OnePlus ۶T OnePlus ۶T دارای یک صفحه نمایش ۶.۴۱ با آنکه این بزرگترین نمایشگر در بین تلفن همراه های وان پلاس هست، اما رزولوشن آن تحولی نکرده هست.  

 حسگر اثر انگشت از نوع اپتیکال هست، یعنی نور را از صفحه نمایش تلفن همراه به انگشت شما تابانده و آن را می قرائت کرد. عکس ها حالت پرتره در تلفن همراه وان پلاس ۶T با استعداد جدید نورپردازی استودیویی کیفیت بهتری خواهد گرفت. این استعداد همانند آن چیزی هست که اپل برای دوربین آیفون های خود ارائه کرده بود.

دوربین OnePlus ۶T دارای سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم F۱.۷ ۷ و دوربین ثانویه ۲۰ مگاپیکسلی هست. حجم باتری این تلفن همراه ۳۷۰۰ میلی آمپرساعت هست. این تراشه هشت اتمی با ۲ میزان حافظه رم و ۲ میزان فضای ذخیره سازی ارائه شده و به صورت کلی وان پلاس ۶تی ۳ نسخه خواهد داشت؛ ۶+۱۲۸ گیگابایتی، ۸+۱۲۸ گیگابایتیو ۸+۲۵۶ گیگابایتی. البته این تلفن همراه از کارت حافظه برای افزایش فضای ذخیره سازی حمایت نمی کند.

نسخه ۶+۱۲۸ گیگابایتی با نرخ ۵۴۹ دلار، نسخه ۸+۱۲۸ گیگابایتی با نرخ ۵۷۹ دلار، نسخه ۸+۲۵۶ گیگابایتی با نرخ ۶۲۹ دلار هست.

عکس ها تلفن همراه اشرافی سامسونگ W۲۰۱۹ لو رفت

سامسونگ یک تلفن همراه پرچمدار جدید و اندکی عجیب با اسم سری W را روانه بازار می کند که این تلفن همراه ها تاشو بوده، اما از مشخصات فنی بالایی بهره می برند. جدیدا عکس ها بیشتری از تلفن همراه سامسونگ W۲۰۱۹ لو رفته هست. W۲۰۱۸ W۲۰۱۸ توسط پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، با دو صفحه نمایش ۴.۲

طبق گزارش “جی اس ام آرنا”، بدنه این تلفن همراه از فلز ساخته شده و دارای دو صفحه نمایش در جلو و عقب هست. انتظار می رود نرخ این تلفن همراه بین ۲.۵۰۰

آنر مجیک ۲ پرده برداری گردید

آنر از تازه ترین پرچمدار خود با اسم آنر مجیک ۲ با تراشه نیرومند کرین ۹۸۰، ۶ دوربین و شارژ فوق فوری با توان ۴۰ وات پرده برداری کرد. پرچمدار جدید آنر از ۶ دوربین (سه دوربین در عقب و سه دوربین در جلو)، تراشه نیرومند کرین ۹۸۰ و توان شارژ چشمگیر ۴۰ وات بهره می گیرد. علاوه بر این، به لطف سازوکار کشویی، نمایشگر تلفن همراه بدون هیچ گونه بریدگی هست.

۴ ۵D همان طور که اشاره شد، درون تلفن همراه از تازه ترین تراشه ساخت های سیلیکون بهمراه ۶ یا ۸ گیگابایت رم استفاده شده هست. این تلفن همراه علاوه بر این در دو نسخه با حجم ذخیره سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت ارائه می شود. آنر مجیک ۲ در بخش دوربین مشخصات جالب توجه ای دارد. در قسمت پشت تلفن همراه یک حسگر کلیدی ۱۶ مگاپیکسل بهمراه یک حسگر ۲۴ مگاپیکسل سیاه و سفید مونوکروم و یک لنز ۱۶ مگاپیکسل با زاویه ی فوق عریض به کار رفته هست. ساختار دوربین جلو آنر مجیک مثل دوربین کلیدی سه گانه هست. دوربین سلفی این تلفن همراه از ترکیب حسگر کلیدی ۱۶ مگاپیکسل با دو حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیگسلی متشکل هست. در حالتی که عضو نخواهد برای باز کردن قفل تلفن همراه، بخش پشت آن را به بالا بکشد، توان دارد از حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر استفاده نماید.

انتهای پیام