معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در جمع مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها دولتی، غیردولتی و بخش خصوص استان به مناسبت گرامی داشت روز ارتباطات و روابط عمومی با حضور در گلزار شهدای یاسوج به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند. احد جمالی در این مراسم گفت: دولت‏ ها از طریق […]

  • معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در جمع مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها دولتی، غیردولتی و بخش خصوص استان به مناسبت گرامی داشت روز ارتباطات و روابط عمومی با حضور در گلزار شهدای یاسوج به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.
    احد جمالی در این مراسم گفت: دولت‏ ها از طریق پاسخ گویی شفاف و مسئولانه می ‏توانند پایه ‏های اعتماد عمومی را تحکیم نموده و با تقویت این سرمایه‏ اجتماعی از پشتوانه‏ مردمی خود برخوردار باشند.
    جمالی با اشاره به اینکه، فرهنگ و استراتژی غالب دنیا امروزه گفتمان و تعامل عقلانی و نظامند است افزود: دولت‏ها در تعاملات داخلی و بین‏المللی خود به ایجاد کننده چنین استراتژی نیاز دارند.
    وی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها جایگاه نخبگانی و هوشمندسازی را دارند که ارتباط دهنده بین مدیران و مردم هستند گفت: بقا و دوام دولت‏ها تا حد زیادی وابسته به میزان برخورداری سرمایه های اجتماعی است که نقش ارزنده ای می توانند ایفا کنند.
    احد جمالی با اشاره به نامگذاری ۲۷ اردیبهشت ماه در تقویم رسمی کشور به نام «ارتباطات و روابط عمومی» و تبریک این روز گفت: استان کهگیلویه وبویراحمد دارای اکوسیستم سیاسی خاص مناسبات عشیره ای، قومی و قبیله ای که نماد مشارک مردم را در انتخابات به عنوان اولین مشارک در کشور رقم زد.
    وی تصریح کرد: در این مشارکت نقش ارزنده مردم که بالاترین سرمایه اجتماعی در انتخاباتی که آبروی نظام است را دیدیم و این موفقیت حاصل نشد الی اینکه شما روابط عمومی ها یکی از ایتم های موفق در این عرصه بودید.
    معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: اگر امروز اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری و اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری برتر کشور شده اند نتیجه تلاش و زحمات آنها در اقدامات، وظایف و ماموریت هایی است که به نحو شایسته ای به انجام رسانده اند.
    وی یادآور شد: روابط عمومی های استان در رابطه با بیماری کووید-۱۹ نقش خوبی در استان ایفا کردند و نقش آنها در کاهش شیوع بیماری، آلودگی و فوتی در این استان قطعا بی تاثیر نبوده است.
    جمالی با بیان اینکه نگاه ما به روابط عمومی ها نگاه امنیتی نیست گفت: من از طرف وزارت کشور و استانداری کهگیلویه وبویراحمد به روابط عمومی ها خدا قوت می گویم و به فعالیت آنها نمره هجده می دهم.
    احد جمالی رئیس شورای اطلاع رسانی و روابط عمومی های استان با تاکید به اینکه مدیران موظف به تقویت روابط عمومی ها هستند از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست تا روابط عمومی های خود را مورد عنایت و توجه قرار دهند.