به گزارش خبرنما به نقل از برنا آذربایجان غربی، گوراک باشنت مربی نپال در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی با ازبکستان با تمجید از تلاش بازیکنانش گفت: از نتیجه بدست آمده خوشحالم زیرا نسبت به ۲ سال قبل که با ۱۴ گل به ازبکستان باخته بودیم پیشرفت قابل ملاحظه ای کرده ایم. وی افزود: فوتسال در […]

به گزارش خبرنما به نقل از برنا آذربایجان غربی، گوراک باشنت مربی نپال در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی با ازبکستان با تمجید از تلاش بازیکنانش گفت: از نتیجه بدست آمده خوشحالم زیرا نسبت به ۲ سال قبل که با ۱۴ گل به ازبکستان باخته بودیم پیشرفت قابل ملاحظه ای کرده ایم.

وی افزود: فوتسال در نپال یک رشته ورزشی معمولی به شمار می رود و مردم این کشور بیشتر به فوتبال علاقمند هستند تا این رشته ضمن اینکه مشکلات زیاد بر سر راه پیشرفت فوتسال در نپال وجود دارد.

وی ادامه داد: نبود لیگ و مسابقات منسجم فوتسال، نداشتن زمین استاندارد و مختص فوتسال، اجبار به کار مردم و بازیکنان تا ساعت ۴ صبح و همچنین زمان ۲ ساعته تمرین در مدرسه آن هم در ساعات اولیه صبح از مشکلات ما در کشور نپال است.

مربی نپال خاطر نشان کرد: با این حال برای انتخاب ۱۴ بازیکن تیم ملی فوتسال نپال، ابتدا از مناطق مختلف این کشور ۱۲۳ بازیکن را برگزیدیم و بعد از چند مرحله اردوی کوتاه مدت نفرات نهایی را انتخاب و به مسابقات آمدیم.

وی در پایان گفت: این نتیجه برای ما پیشرفت خوبی به شمار می رود و تلاش خواهیم کرد این پیشرفت ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: