به دلیل شیوه ویروس کرونا، ضیافت افطاری سفره‌های آسمانی ولایت در ماه رمضان امسال برخلاف سال‌های گذشته که با حضور مهمانان برگزار می‌شد، ده‌ها پرس غذای گرم طبخ و با هماهنگی نهادهای امدادی در منازل مومنان به آنان تحویل شد. امام جمعه کنگان با قدردانی از الطاف کریمانه رهبر معظم انقلاب گفت: سفره آسمانی و کریمانه ولایت، […]

به دلیل شیوه ویروس کرونا، ضیافت افطاری سفره‌های آسمانی ولایت در ماه رمضان امسال برخلاف سال‌های گذشته که با حضور مهمانان برگزار می‌شد، ده‌ها پرس غذای گرم طبخ و با هماهنگی نهادهای امدادی در منازل مومنان به آنان تحویل شد.

امام جمعه کنگان با قدردانی از الطاف کریمانه رهبر معظم انقلاب گفت: سفره آسمانی و کریمانه ولایت، چند سالی است که در ماه مبارک رمضان در این مناطق برپا و موجب خیر و برکت در جامعه می‌شود.

حجت الاسلام محمود محمودی با تقدیر از همکاری دستگاه‌های امدادی در برگزاری سفره آسمانی ولایت بیان کرد: در سال‌های قبل این آیین در قالب سفره ضیافت افطاری در مصلای جمعه کنگان برگزار می‌شد که امسال بدلیل شیوع کرونا، با هماهنگی‌های انجام شده غذای گرم طبخ و قبل از اذان مغرب در منزل تعدادی از خانوارهای گروه‌های هدف تحویل شد.

امام جمعه کنگان اظهارداشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون در قالب مرحله اول رزمایش مواسات، افزون بر سه هزار بسته معیشتی و سبد غذایی به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال توسط بسیج سپاه و پایگاه‌های مقاومت بسیج، موسسه‌های خیریه و مراکز نیکوکاری و نهادهای امدادی و حمایتی و برخی شهرداری‌ها با  همکاری تعدادی از شرکت‌ها و خیران در اختیار گروه‌های هدف قرار گرفت.

وی بیان کرد: مرحله دوم رزمایش مواسات همزمان با ایام میلاد کریم اهلبیت امام حسن مجتبی (ع)و با تاسی از سیره آن حضرت انجام خواهد شد.

محمودی اظهار داشت: مرحله دوم سفره‌های آسمانی ولایت نیز در نیمه دوم ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.