به گزارش خبرنما به نقل از  روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهر ، مهندس مسلم رحمانی با بیان این خبر افزود :به منظور گازرسانی به شهرستان دشتستان که مرکز آن شهر برازجان است در مجموع قریب به ۱۸۲۳ کیلومتر شبکه گذاری انجام گردیده که ۹۳۵ کیلومتر آن در شهرها و ۸۸۷ کیلومتر نیز در […]

 

به گزارش خبرنما به نقل از  روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهر ، مهندس مسلم رحمانی با بیان این خبر افزود :به منظور گازرسانی به شهرستان دشتستان که مرکز آن شهر برازجان است در مجموع قریب به ۱۸۲۳ کیلومتر شبکه گذاری انجام گردیده که ۹۳۵ کیلومتر آن در شهرها و ۸۸۷ کیلومتر نیز در روستاهای این شهرستان اجرا شده است.

 

تلاش های بسیار زیادی به منظور توسعه همه‌ جانبه گازرسانی دراقصی نقاط استان صورت گرفته است و با اقدامات صورت گرفته در شهرستان دشتستان به گفته مهندس رحمانی هم اکنون ۱۰۰ درصد از شهرها و ۹۶/۲ درصد از روستاهای دشتستان از نعمت گاز برخوردار می باشند.

 

 

طی سال‌های اخیرشاهد اجرای پروژه‌های متعددگازرسانی در سطح شهرستان دشتستان بوده ایم در همین خصوص مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر بیان داشت :  تا کنون ۵۵۰۳۷ انشعاب در این شهرستان نصب شده است که تعداد ۳۵۱۲۱ عدد در شهرها و ۱۹۹۱۶  انشعاب نیز در روستاها نصب گردیده است.

مهندس رحمانی در ادامه یادآور شد : ۴۸۷۴۴ مشترک نیز در این شهرستان در حال استفاده از خدمات گازرسانی می باشند که ۳۷۵۸۳ مشترک در شهر ها و ۱۱۱۶۱ مشترک در بخش روستایی می باشد.

 

 

و ی در پایان گفت: با تحقق گازرسانی به شهرها و روستاهای استان مردم در سرتاسر این خطه ی جنوبی  قادر به استفاده از این نعمت الهی هستند.