به گزارش خبرنما به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهرداد بائوج‌ لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری برنا پیرامون عملکرد وزیر ورزش و جوان گفت: بنده روی هم رفته عملکرد آقای سلطانی‌فر را مثبت ارزیابی می‌کنم. ما سال گذشته در میادین مختلف بین‌المللی نتایج بسیار خوبی بویژه در […]

به گزارش خبرنما به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهرداد بائوج‌ لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری برنا پیرامون عملکرد وزیر ورزش و جوان گفت: بنده روی هم رفته عملکرد آقای سلطانی‌فر را مثبت ارزیابی می‌کنم. ما سال گذشته در میادین مختلف بین‌المللی نتایج بسیار خوبی بویژه در جام جهانی و مسابقات آسیایی و پاراآسیایی کسب کردیم و در کنار این موضوعات ساخت و افتتاح اماکن ورزشی در جهت توسعه ورزش همگانی که همه این موضوعات در کنار هم نشان می‌دهد ورزش روند مثبتی داشته است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه افزود: البته بی اخلاقی‌هایی در هفته‌های اخیر در ورزش روی داده است که باید مراجع ذیصلاح با قدرت با آن برخورد کنند و وزیر ورزش و سایر مسولان ورزشی کشور نیز بر آن تاکید دارد و به نظر من چنین موضوعی ارتباطی به وزیر ورزش ندارد و بنده مخالف مطرح شدن بحث استیضاح هستم و وقت مجلس می‌تواند به موضاعات مهم دیگری که اولویت دارد اختصاص داده شود.