به گزارش خبرنما به نقل از ایسنا، حجت الاسلام سیدمحمدباقر عبادی، دیشب (۱۴ شهریور)، در دیدار وزیر بهداشت با اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: شمال شهر بیرجند از کم بودن جایگاه ها درمانی رنج می برد. وی با بیان اینکه تراکم جمعیتی در شمال شهر بیرجند وجود دارد، اضافه کرد: […]

به گزارش خبرنما به نقل از ایسنا، حجت الاسلام سیدمحمدباقر عبادی، دیشب (۱۴ شهریور)، در دیدار وزیر بهداشت با اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: شمال شهر بیرجند از کم بودن جایگاه ها درمانی رنج می برد.

وی با بیان اینکه تراکم جمعیتی در شمال شهر بیرجند وجود دارد، اضافه کرد: سطح زندگی مردم در شمال شهر پایین هست و لزوم دارد مرکز درمانی در این منطقه ایجاد گردد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تمام بیمارستان ها و جایگاه ها درمانی در جنوب شهر بیرجند قرار دارد بنابراین باید یک مرکز درمانی ۲۴ ساعته ایجاد گردد.

عبادی با اشاره به بیمارستان خوسف، تصریح نمود: بیمارستان خوسف در مجلس ردیف بودجه را گرفته هست.

وی یادآور گردید: تاحالا مجلس شورای اسلامی مبلغ ۷ میلیارد تومان به احداث بیمارستان خوسف اختصاص داده هست.

مهدی بلالی مود، پدر علم سم شناسی ایران نیز در این جلسه گفت: شهرستان بیرجند مهد فرهنگ و تمدن در کشور بوده و پس از مرکز دارالفنون، مدرسه شوکتیه در بیرجند ایجاد شده هست.

وی اضافه کرد: رؤسای دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از بدو ایجاد تاحالا در این منطقه به خوبی درخشیده اند و اعضای هیات علمی با عشق خدمت می کنند و به همین سبب به موفقیت رسیدند.

پدر علم سم شناسی ایران افزود: چهار پدر علم ایران در استان می باشند که از این تعداد دو پدر علم ایران در شهرستان مود می باشند و امید داریم ایجاد درمانگاه ۲۴ ساعته و افزایش آمبولانس را در مود شاهد باشیم.

انتهای پیام