به گزارش خبرنما به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا، لیگ برتر هجدهم روز پنج‌شنبه به پایان رسید و تیم پرسپولیس برای سومین بار متوالی توانست عنوان قهرمانی را به دست آورد. این قهرمانی در حالی برای سرخپوشان به دست آمد که تیم سپاهان نیز دیگر مدعی این فصل در هفته آخر شانس قهرمانی را […]

به گزارش خبرنما به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا، لیگ برتر هجدهم روز پنج‌شنبه به پایان رسید و تیم پرسپولیس برای سومین بار متوالی توانست عنوان قهرمانی را به دست آورد.

این قهرمانی در حالی برای سرخپوشان به دست آمد که تیم سپاهان نیز دیگر مدعی این فصل در هفته آخر شانس قهرمانی را داشت ولی به خاطر برد سرخپوشان دیگر پیروزی سپاهان مقابل استقلال خوزستان بی‌ثمر بود و این تیم عنوان نایب قهرمانی و سهمیه آسیا را کسب کرد.

امیر قلعه‌نویی روز گذشته در تماس تلفنی با برنامه ورزش و مردم درخصوص شرایط لیگ و بازی‌های انجام شده صحبت کرد. همچنین قلعه‌نویی در پاسخ به سوال مجری برنامه که آیا از استقلال برای فصل بعد پیشنهادی داشته است یا خیر گفت: من از استقلال و هیچ تیم دیگری پیشنهادی نداشته‌ام و همه تمرکز ما برای موفقیت در جام حذفی است و تا تکلیف جام حذفی مشخص نشود برای فصل بعد هیچ تصمیمی نخواهم گرفت.

تیم استقلال در چند هفته آخر لیگ هجدهم دست به تغییر کادر فنی زد و وینفرد شفر سرمربی آلمانی خود را برکنار و فرهاد مجیدی کمک وی را به جای او به عنوان سرمربی انتخاب کرد. با توجه به صحبت‌های اخیر هیات مدیره و مدیرعامل آبی‌پوشان آنها قصد دارند برای فصل بعد از مربی خارجی استفاده کنند.