حشمت الله فلاحت پیشه در اظهار کرد وگو با ایسنا، در عکس العمل به سخنان موخر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی  بر علیه ایران، اظهار کرد: نتانیاهو در سازمان ملل کوشش کرد افتضاح مثلث ترامپ، پمپئو و هیلی را به شکلی پوشش دهد، اما سر انجام رسوا گردید. آن طرف در آمریکا رسانه های […]

حشمت الله فلاحت پیشه در اظهار کرد وگو با ایسنا، در عکس العمل به سخنان موخر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی  بر علیه ایران، اظهار کرد: نتانیاهو در سازمان ملل کوشش کرد افتضاح مثلث ترامپ، پمپئو و هیلی را به شکلی پوشش دهد، اما سر انجام رسوا گردید. آن طرف در آمریکا رسانه های این کشور از نیویورک تایمز تا واشنگتن پست این مثلث را تحت عنوان “افتضاح دیپلماتیک”

وی اضافه کرد: در این شرایط نتانیاهو اهتمام کرد مبحث را با اسم بردن ایران قدری تحت الشعاع قرار دهد. او در پی جنگ روانی بود. البته که اعتقاد دارم باید در انتظار یکسری جنگ روانی دیگر باشیم.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست بیگانه مجلس شورای اسلامی با اشاره به ۱۲ تاییدیه آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره فعالیت های اتمی ایران، اظهار کرد: نتانیاهو قصد داشت تمامی مورد ها را تحت الشعاع قرار دهد. البته که رسانه های رژیم اسرائیلی از او انتقاد نمودند و بیان می کنند که دوران نتانیاهو به اتمام دست یافته هست و دیگر دلیلی ندارد ایران را به عنوان ناامن ساز اسرائیل مطرح نماید. رسانه های رژیم اسرائیلی هم به نتانیاهو فشار می آورند.

انتهای پیام