به گزارش خبرنما به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در حالی که هواداران استقلال مشتاقانه منتظر آغاز تمرینات این تیم با سر مربی جدید  و ایتالیایی خود هستند.موضوع یارگیری استقلال بحثی است که برای پیشکسوتان این تیم از اهمیت بالایی برخوردار است.آتیلا حجازی پیشکسوت باشگاه استقلال درباره حضور آندرآ استراماچونی در این تیم به […]

به گزارش خبرنما به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در حالی که هواداران استقلال مشتاقانه منتظر آغاز تمرینات این تیم با سر مربی جدید  و ایتالیایی خود هستند.موضوع یارگیری استقلال بحثی است که برای پیشکسوتان این تیم از اهمیت بالایی برخوردار است.آتیلا حجازی پیشکسوت باشگاه استقلال درباره حضور آندرآ استراماچونی در این تیم به خبرنگار برنا گفت: بنده هم از طریق رسانه ها متوجه حضور این مربی در استقلال شدم و امیدوارم او بتواند در این تیم موفق باشد.

مهاجم سابق استقلال افزود: نکته مهم در باره این سر مربی این است که آرامش برای او از اهمیت بالایی برخوردار است و اینکه مدیران و اعضای هیات مدیره باید همه امکانات لازم برای سر مربی را مهیا کنند تا او فقط بتواند به مسائل فنی فکر کند و تیمش را برای حضور در مسابقات آماده کند. هوادران به حق از تیم قهرمانی می خواهند و استقلال حداقل یکی از دو جام را باید بگیرد. استراماچونی نمی تواند دنبال زمین تمرین بگردد یا مشکلات سال قبل شفر برای او تکرار شود و آقایان بدانند مشکلات غیر فنی و حواشی فصل قبل باید کاهش پیدا کند تا تیم با آرامش کار کند.

حجازی در ادامه و درباره موضوع جذب بازیکنان نیز اظهار داشت:استقلال در فصل گذشته تیم بدی نداشت ، اما من معتقدم باید بازیکنان خوب و بزرگ بمانند و بر حسب نیاز تیم در پست هایی که نقطه ضعف دارد یار گیری کند.

مربی سابق استقلال در بخش دیگری از صحبتهایش تصریح کرد: استقلال سیاه لشگر نمی خواهد، شاید بازیکنی در تم خودش ستاره باشد و لی وقتی وارد باشگاه بزرگی مثل استقلال و یا پرسپولیس می شود ۲۰ درصد فوتبالش را هم نتواند انجام دهد از این رو نقش بازیکنانی که امتحان خود را پس داده اند مهم است.

وی درباره برخی شروط بازیکنان برای باشگاه نیز عنوان کرد: من خودم بازیکن بودم، با تمام احترامی که برای بازیکنان قائل هستم باید عرض کنم در لیگ ایران فاصله بازیکنان حداکثر ۲۰ درصد با هم است و پیراهن استقلال ناز کردن ندارد، البته آن سوی ماجرا را هم باید دید باشگاه قراردادی را که ۲ میلیارد می بنندد به طور کامل اجرا می کند؟ در عین حال فراموش نکنیم شما ۶۰یا۷۰ بازی ملی انجام داده ای بله حسابت با بقیه فرق می کند ومی توانی پیشنهاد مالی خود را با باشگاه در میان بگذاری.

از حجازی درباره رفتن رحمتی از استقلال سوال کردیم،فرزند اسطوره باشگاه استقلال و تیم ملی در پاسخ گفت: من از رفتن رحمتی ناراحت شدم و فراموشی تلاش های رحمتی برای تیم بی معرفتی است، ضمن اینکه جوی هم علیه او به راه افتاده بود که جوانمردانه نبود. من با رحمتی ارتباطی ندارم و نمی گویم او اشتباه نداشته هم ما در زندگی اشتباهاتی می کنیم. اما اگر خوب وبدهای او را در یک ترازو بگذاریم قطعا" کمکها و کارهای خوب او برای استقلال سنگین تر است.حضور یک دروازه بان در ترکیب اصلی یک تیم معتبر به هیچ وجه اتفاقی نیست .

حجازی در پایان خاطر نشان کرد: بزرگتر های تیم در حال حاضر نقش مهمی دارند، همه باید برای خوشحالی دل هواداران تلاش کنند ، ضمن اینکه استراماچونی هم به کمک بزرگتر های تیم نیاز دارد. من فکر می کنم همه باید اختلاف ها را کنار بگذارند و فقط برای شادی و دلخوشی هواداران تلاش کنند.