واحد عبدالهیان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه این فراخوان از سوی جهاد دانشگاهی مازندران در خصوص ارسال عکس و فیلم مرتبط با پیشگیری، مبارزه و تلاش‌های مردمی جهت عبور از بحران کرونا برگزار می‌شود، اظهار کرد: آثار دریافتی قابل پذیرش از عملکردهای اثرگذار جهت پیشگیری، مبارزه و امید آفرینی تا گذار از بحران […]

واحد عبدالهیان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه این فراخوان از سوی جهاد دانشگاهی مازندران در خصوص ارسال عکس و فیلم مرتبط با پیشگیری، مبارزه و تلاش‌های مردمی جهت عبور از بحران کرونا برگزار می‌شود، اظهار کرد: آثار دریافتی قابل پذیرش از عملکردهای اثرگذار جهت پیشگیری، مبارزه و امید آفرینی تا گذار از بحران کرونا در خبرگزاری‌های استانی و کشوری به نام ارسال کننده انعکاس و انتشار داده می‌شود.

وی تصریح کرد: در این فراخوان از کادر بهداشت، درمان و تمامی هنرمندان، صاحبان اندیشه، خیرین، اصحاب رسانه، عکاسان، فیلمبرداران و علاقه‌مندان به فعالیت داوطلبانه، برای حضور و مشارکت در برگزاری این حرکت فرهنگی رسانه‌ای دعوت به‌عمل می‌آید. 

رییس جهاد دانشگاهی مازندران با بیان اینکه این پویش رسانه‌ای در دو بخش برگزار خواهد شد، گفت: بخش اول فیلم که شامل مستند، فیلم نوشت، گزارش، مصاحبه، موشن گرافی بوده و آثاری که با استفاده از فیلم‌های آرشیوی موجود در فضای مجازی ساخته شده باشند، پذیرفته نمی‌شود.

عبدالهیان خاطرنشان کرد: فیلم‌های ارسالی می‌توانند تدوین شده باشند اما اولویت با قطعات فیلم‌های خام است، مدت زمان فیلم‌ها از ۶۰ ثانیه تا حداکثر ۵ دقیقه مورد تایید خواهد بود و توضیح کامل همراه قطعه ارسالی الزامی است.

وی ادامه داد: بخش دوم عکس شامل اینفوگرافی، عکس نوشت، مجموعه عکس، تک عکس توصیفی و عکس‌های مقایسه‌ای است.

رییس جهاد دانشگاهی مازندران افزود: شرایط پذیرش آثار به ترتیب منبع ارسال (تهیه محتوا باید دارای شخصیت حقیقی یا حقوقی قابل پیگیری باشد)، اصول خبری را دارا بوده و به سوالاتی مانند چیستی، چرایی و چگونگی روایت، مربوط به چه زمانی، چه کسی، چه مکانی و چه چیزی پاسخ دهد.

عبدالهیان یادآور شد: داوطلبان و متقاضیان مشارکت می‌توانند تولیدات خود را به شماره ۰۹۱۱۷۱۱۱۱۸۱ در واتساپ و تلگرام ارسال کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار نیز تا پایان شرایط بحران کرونا در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام