رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهراز انجام موفقیت آمیز عملیات امداد و نجات موتور لنج باری و شش خدمه آن از خطر غرق شدن ، خبر داد. به گزارش خبرنما، حجت خسروی رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر دراین‌باره گفت: درپی […]

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهراز انجام موفقیت آمیز عملیات امداد و نجات موتور لنج باری و شش خدمه آن از خطر غرق شدن ، خبر داد.

به گزارش خبرنما، حجت خسروی رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر دراین‌باره گفت: درپی اعلام اضطرار موتور لنج باری که در مسیر دبی به بندردیلم  در حال تردد بود به مرکزفرعی جستجو و نجات دریایی دیلم مبنی بر آبگرفتگی شدید و احتمال غرق شدن،بلافاصله هماهنگی لازم بعمل آمدو شناور ناجی ۲به منطقه اعزام گردید.

خسروی افزود: با رسیدن ناجی ۲ به موقعیت اعلام شده بلافاصله عملیات تخلیه اب از موتور لنج مضطر انجام شد و پس از تحت کنترل درآمدن آبگرفتگی و اطمینان از رفع خطر، ناجی ۲ به طرف پایگاهش در بندر دیلم بازگشت و در اسکله این بندر پهلو گرفت.