آیت الله عبدالکریم فرحانی پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تجلیل از تلاش کادر بهداشت و درمان ،گروه های جهادی و مراکز خدماتی ، همچنین ریاست دانشگاه علوم پزشکی و ستاد مبارزه با کرونا در خوزستان که بیش از سه ماه شبانه روز در بحث مبارزه با کرونا فعالیت می کنند افزود: در این روزهای سخت […]

آیت الله عبدالکریم فرحانی پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تجلیل از تلاش کادر بهداشت و درمان ،گروه های جهادی و مراکز خدماتی ، همچنین ریاست دانشگاه علوم پزشکی و ستاد مبارزه با کرونا در خوزستان که بیش از سه ماه شبانه روز در بحث مبارزه با کرونا فعالیت می کنند افزود: در این روزهای سخت که آمار کرونا در استان افزایش یافته است بار مسئولیت کادر پزشکی سنگین تر شده و نیاز به مشارکت همگانی است.

وی ضمن آرزوی توفیق بیشتر برای کادر درمان استان و تقاضای خاضعانه از مردم خوزستان برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی گفت: از همه اقشار مردم خوزستان تقاضا دارم برای ریشه کنی این بیماری همکاری بیشتری با کادر درمان داشته باشند.

آیت الله فرحانی گفت: مهمترین عامل موفقیت در مدیریت بیماری کرونا، مشارکت و همراهی مردم است و موثرترین مسئله در مشارکت و همراهی مردم نیز رسانه ها هستند که قطعا نقش خود را به خوبی مانند گذشته انجام خواهند داد.

وی در پایان گفت: امیدوارم با عنایت و الطاف الهی و همت متخصصان امر و همکاری همه مردم هر چه سریع تر این ایام سپری شده و شاهد خروج بیماری از کشور باشیم.

به گزارش خبرنما به نقل از ایرنا معاون درمان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در سفر به خوزستان از افزایش بیماران مبتلا به کرونا در این استان ابراز نگرانی کرد و گفت: خوزستان همچنان در شرایط نگران کننده‌ای به‌سر می‌برد.