به گزارش خبرنما به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در چند سال اخیر در این تیم درخشش خوبی داشته، پیشنهاد‌هایی از اروپا دریافت کرد و درصدد لژیونر شدن بود، اما پس از جمع بندی نهایی قید حضور در فوتبال خارج از ایران را […]

به گزارش خبرنما به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در چند سال اخیر در این تیم درخشش خوبی داشته، پیشنهاد‌هایی از اروپا دریافت کرد و درصدد لژیونر شدن بود، اما پس از جمع بندی نهایی قید حضور در فوتبال خارج از ایران را زد و در پرسپولیس ماندنی شدند.

بیرانوند که دروازه بان اصلی تیم ملی ایران هم محسوب می‌شود از ژاپن، ایتالیا، انگلیس و … پیشنهاد داشت، اما سپس با برگزاری جلسات متعدد با جعفر کاشانی، ایرج عرب و هیئت مدیره پرسپولیس تصمیم گرفت تا در این تیم بماند. اما پس از پیشنهادات ایتالیایی ها  گلر اصلی سرخپوشان دوشنبه به ساختمان باشگاه پرسپولیس  رفت تا با ایرج عرب صحبت‌هایی انجام دهد و گویا دوباره او هوایی شده بود که این بار کالدرون توانست او را در تصمیم گیری کمک کند.

یک منبع آگاه دراین باره به خبرنگار ما گفت: کالدرون با چند بازیکن از جمله بیرانوند رابطه بسیار خوبی برقرار کرده است و در این باره  گفت و گویی خصوصی با دروازه بان تیمش داشته و ابتدا از او خواسته زودتر تصمیم نهایی خودش را در خصوص آینده بگیرد و تمرکزش را روی همان تصمیم بگذارد. گویا کالدرون از بیرانوند خواسته که در پرسپولیس بماند و پیشنهاد تیم‌های بهتر را بررسی کند.

این منبع آگاه تایید کرد خیلی بعید است که بیرانوند در لیگ نوزدهم در پرسپولیس نباشد و به اروپا برود.