به گزارش خبرنما به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کیمیا یزدیان طهرانی، عضو تیم ملی بسکتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار برنا درباره اردوهای تیم ملی سه به سه عنوان کرد: این اردوها به تازگی شروع شده و در حال حاضر نیز در اردو هستیم. تمرینات زیر نظر کادر فنی به خوبی در حال […]

به گزارش خبرنما به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کیمیا یزدیان طهرانی، عضو تیم ملی بسکتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار برنا درباره اردوهای تیم ملی سه به سه عنوان کرد: این اردوها به تازگی شروع شده و در حال حاضر نیز در اردو هستیم. تمرینات زیر نظر کادر فنی به خوبی در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: خوشبختانه شرایط اردوها رضایت بخش است. به تازگی بازی‌های لیگ تمام شده و از نظر جسمی در وضعیت خوبی هستیم. اما قطعا تلاش خواهیم کرد به بهترین شرایط و میزان آمادگی لازم برسیم.

عضو تیم ملی کشورمان در پایان در خصوص مسابقات پیش رو اظهار کرد: در حال حاضر مسابقات جام جهانی و کاپ آسیا را پیش رو داریم. هر دو این رقابت‌ها برای ما حائز اهمیت است قطعا پی از مشخص شدن رقبای اصلی خود تمام تلاش خودمان را به کار خواهیم گرفت تا بهترین نتیجه را به دست بیاوریم.