عباس شرفی اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی، امشب آسمان اقصی نقاط استان برفی و بارانی است از این رو از عصر امروز تیم‌های راهداری لرستان به حالت آماده باش درآمده و در راهدارخانه‌ها، محورها و گردنه‌های برفگیر مستقر شده‌اند. وی ادامه داد: درمجموع ۳۷۱ نفر راهدار عملیاتی، ستادی و پشتیبانی در قالب ۳۰ […]

عباس شرفی اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی، امشب آسمان اقصی نقاط استان برفی و بارانی است از این رو از عصر امروز تیم‌های راهداری لرستان به حالت آماده باش درآمده و در راهدارخانه‌ها، محورها و گردنه‌های برفگیر مستقر شده‌اند.

وی ادامه داد: درمجموع ۳۷۱ نفر راهدار عملیاتی، ستادی و پشتیبانی در قالب ۳۰ اکیپ با ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات در سراسر استان آماده خدمت‌رسانی هستند.

شرفی اضافه کرد: به هموطنان توصیه می‌شود با پرهیز از سفرهای غیرضروری پیش از سفر حتما در تماس با ۱۴۱ از اوضاع راه‌ها مطلع و موکدا تاکید می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خاطر نشان کرد: درصورت تمایل به سفر حتما تجهیزات ایمنی ازجمله زنجیرچرخ، لباس گرم، پتو و اقلام خوراکی همراه داشته باشند و با رعایت قوانین و سرعت مطمئنه، آرامش را برای خود و دیگران رقم بزنند.

انتهای پیام